Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam neden alındınız ki? En kötü bi sigara parası verseydiniz 😊 Neyse.
Üstad zaten çok ucuzdan alıyordum bu konuyu açma sebebim bugün tt prime son günü kod yanacak adam gidemeyecekse isterse alabilirim demek istedim.