• 30-08-2025, 20:27:17
    #1
    alacağım telefon şuanda en uygun ve resmi olarak burada satılıyor bunu 12.750 den daha uyguna alabılecegım bı kupon kodu varmıdır hepsıburada olur trendyol vatan farketmez ama gidipde farklı cep telefonu yerı olmasın resmi güvenilir biyer istiyorum
  • 30-08-2025, 20:29:42
    #2
    Konu dışı bu telefonu önermem bende sıfır almıştım. Arıza verdi durup dururken ekran yarısı beyaz vs çizgiler oluştu gidip geldi. İlk 4/5 ay kullanımda. Toz dahi yoktu cok titiz kullanırım ve 2. Telefon olarak kullanıyordum.

    Garanti den tanıdık vasıtasıyla değiştirdim onda da problem çıktı benim şanssızlığım da olabilir bilemiyorum.

    Tekrar daha sıfırlattım ve yok parasına sattım gitti. İnfinix gt20 pro kullanıyorum ve elden düşmüyor desem yeridir çok şükür uçurtma gibi telefon tek sorun kısmı Yd. Oda kapanma yapmadı.
  • 30-08-2025, 20:31:30
    #3
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı bu telefonu önermem bende sıfır almıştım. Arıza verdi durup dururken ekran yarısı beyaz vs çizgiler oluştu gidip geldi. İlk 4/5 ay kullanımda. Toz dahi yoktu cok titiz kullanırım ve 2. Telefon olarak kullanıyordum.

    Garanti den tanıdık vasıtasıyla değiştirdim onda da problem çıktı benim şanssızlığım da olabilir bilemiyorum.

    Tekrar daha sıfırlattım ve yok parasına sattım gitti. İnfinix gt20 pro kullanıyorum ve elden düşmüyor desem yeridir çok şükür uçurtma gibi telefon tek sorun kısmı Yd. Oda kapanma yapmadı.
    hocam f/p suan en kalıtelı bu var ya bende suan note 9 pro kullanıyorum ama 4 5 sene oldugu ıcın artık batarya çöp oldu cok hızlı sarj gıdıyor bununda 5500 bataryası var buna kıyasla baktıgımda samsunglarda 18 19k fıyatlar var hanı honor falanda alınablır ama cok boyle bılınmeyen yenı markalara kaçmak ıstemıyorum
  • 30-08-2025, 23:46:45
    #4
    Redmiler pro serisi hariç boş şahsi fikrim.
  • 30-08-2025, 23:47:32
    #5
    SanaldaOgren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Redmiler pro serisi hariç boş şahsi fikrim.
    senın fıkrıne ıhtyacm yok tesekkurler abim benden uzak durursan sevinirim
  • 30-08-2025, 23:49:01
    #6
    %30-40 karla deli gibi milletin peÅŸinden koÅŸup ayda 50-100 order yapmıyoruz en azından 😇
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senın fıkrıne ıhtyacm yok tesekkurler abim benden uzak durursan sevinirim
  • 30-08-2025, 23:51:26
    #7
    SanaldaOgren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %30-40 karla deli gibi milletin peÅŸinden koÅŸup ayda 50-100 order yapmıyoruz en azından 😇
    ah be abım wpdende yazdık oakdar keske zırlıcana yaşına gore davranıp konusabılmeyı ogrensen
  • 30-08-2025, 23:54:18
    #8
    Farkettinmi her böyle gerilen ortamda sen varsın bi bak mesaj geçmişine vs uzunca eski mesajlarına sürekli insanları kücük görüp kaos ortamı yaratıyorsun biz bir müşteriden 45-50 k kaldırırken sen%30 karla aylık 10-20 belki ciro yapmissindir oda millete forumda yalvararak yazık
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ah be abım wpdende yazdık oakdar keske zırlıcana yaşına gore davranıp konusabılmeyı ogrensen
  • 31-08-2025, 00:04:01
    #9
    SanaldaOgren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farkettinmi her böyle gerilen ortamda sen varsın bi bak mesaj geçmişine vs uzunca eski mesajlarına sürekli insanları kücük görüp kaos ortamı yaratıyorsun biz bir müşteriden 45-50 k kaldırırken sen%30 karla aylık 10-20 belki ciro yapmissindir oda millete forumda yalvararak yazık
    abisinin gülü gitsene artık ?