Konu dışı bu telefonu önermem bende sıfır almıştım. Arıza verdi durup dururken ekran yarısı beyaz vs çizgiler oluştu gidip geldi. İlk 4/5 ay kullanımda. Toz dahi yoktu cok titiz kullanırım ve 2. Telefon olarak kullanıyordum.

Garanti den tanıdık vasıtasıyla değiştirdim onda da problem çıktı benim şanssızlığım da olabilir bilemiyorum.

Tekrar daha sıfırlattım ve yok parasına sattım gitti. İnfinix gt20 pro kullanıyorum ve elden düşmüyor desem yeridir çok şükür uçurtma gibi telefon tek sorun kısmı Yd. Oda kapanma yapmadı.