• 13-07-2025, 13:02:09
    #10
    Kasiyere herhangi bir plaka girdirmeden söylüyorum bakıp söylüyor. Tek sıkıntım depolar dolu kodlar elimde öylece duruyor. 40 Lt'lik bidonlar var elimde de acaba verirler mi dizel bunlara 😁
  • 13-07-2025, 13:53:58
    #11
    2 aracın deposunu fulledim
    Bir aracada bugün 1.400 tl lik aldım sorunsuz devam ediyor
  • 13-07-2025, 15:33:01
    #12
    Puan kodlarını girdim ama yansımadı hareketler de de gözüküyor. Opete gittiğim de puanınız gözükmüyor dedi