Kasiyere herhangi bir plaka girdirmeden söylüyorum bakıp söylüyor. Tek sıkıntım depolar dolu kodlar elimde öylece duruyor. 40 Lt'lik bidonlar var elimde de acaba verirler mi dizel bunlara 😁