1 bucuk sene önce sitesinden bilet almıştım. Sabiha Gökçenden bindim otobüse kimse birşey sorgulamadı hatta h bir yolcuya. Eminim biletsiz binenler vardır. Biletin 1 ay geçerliliği vardı.
1 bucuk sene önce sitesinden bilet almıştım. Sabiha Gökçenden bindim otobüse kimse birşey sorgulamadı hatta h bir yolcuya. Eminim biletsiz binenler vardır. Biletin 1 ay geçerliliği vardı.