Hayrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 bucuk sene önce sitesinden bilet almıştım. Sabiha Gökçen’den bindim otobüse kimse birşey sorgulamadı hatta h bir yolcuya. Eminim biletsiz binenler vardır. Biletin 1 ay geçerliliği vardı.
Bende biletsiz mi binmeyi tercih ediyim 😂