• 24-03-2023, 20:19:43
    #1
    Hemen al sonra öde ürünlerinde geçerli
    Son fiyat :2500 TL
    Siparişi vermemle birlikte tarafıma ödeme yapılır.
    lütfen kargo ulaşınca ödeme yaparım gibi tekliflerle gelmeyiniz. Referanslarıma bakabilirsiniz.
  • 24-03-2023, 20:56:29
    #2
    schimmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen al sonra öde ürünlerinde geçerli
    Son fiyat :2500 TL
    Siparişi vermemle birlikte tarafıma ödeme yapılır.
    lütfen kargo ulaşınca ödeme yaparım gibi tekliflerle gelmeyiniz. Referanslarıma bakabilirsiniz.
    Burada ne referanslı hesaplar patladı.. O yüzden ilk önce ilgili moderatör konunuzun güvenilirliğinden emin olsun ondan sonrası kolay. Yoksa bu saatten sonra ürün gelmeden ödeme yapanı zor bulursunuz. Bölümü incelerseniz demek istediğimi anlarsınız. ✋️

    @BigSEO;
  • 24-03-2023, 21:26:48
    #3
    Kaç defa önden ödeme yaptım bir çok kişiye adam parayı kullanıyor siparişle ilgili sorun çıkıyor 3 4 gün hem zamanımı alıyor hem parayı kullanıyor.
    Sonuç ürün ortada yok benim zamanım gitmiş. 😀
  • 24-03-2023, 21:29:58
    #4
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç defa önden ödeme yaptım bir çok kişiye adam parayı kullanıyor siparişle ilgili sorun çıkıyor 3 4 gün hem zamanımı alıyor hem parayı kullanıyor.
    Sonuç ürün ortada yok benim zamanım gitmiş. 😀
    hocam ben ne yapabilirim 😬
    O senin şansızlığın yada tercihin 😀
  • 25-03-2023, 12:02:04
    #5
    R10.NET'in Bence En İyisi
    1800 e bozabilirim referanslarım mevcut ürün gelince ödeme yaparım uygunsa. İtraderiniz benden fazla olsa dediğiniz gibi yapabilirdik.

    Not: Siparişi verince iptal edilebiliyor arkadaşlar alacak olan varsa ürünün kargoya verildiği bilgisi kendi telefon numarasına gelince ödeme yapsın.
  • 25-03-2023, 12:30:10
    #6
    Konu kilitlenebilir. Bir konu bu kadar baltalanmaz. Ne hale getirdiniz forumu. Açıklama yukarıda açık ve net hala 1800 e bozabilirim, yok kaç defa önden ödeme yaptım v.s v.s yazılıyor.
    Benle ticaret yapıp sorun yaşayan varsa yazsın. Konu baltalamayın ayıp.