Konu kilitlenebilir. Bir konu bu kadar baltalanmaz. Ne hale getirdiniz forumu. Açıklama yukarıda açık ve net hala 1800 e bozabilirim, yok kaç defa önden ödeme yaptım v.s v.s yazılıyor.
Benle ticaret yapıp sorun yaşayan varsa yazsın. Konu baltalamayın ayıp.