• 09-03-2022, 19:33:39
    #10
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldım gitti bu ürünü önerenleri görmüştüm markasını adını unutmuştum teşekkürler
    Hayırlı olsun bende bilgisayarı ilk dizdiğimde almıştım halen kullanıyorum tek eksi yanı şu yandaki yerler biraz toz tutuyor
  • 09-03-2022, 19:39:49
    #11
    yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun bende bilgisayarı ilk dizdiğimde almıştım halen kullanıyorum tek eksi yanı şu yandaki yerler biraz toz tutuyor
    o kadar olacak artık ya bende bu şekil trust var o da toz tutuyor da arada temizliyorum
  • 09-03-2022, 19:41:54
    #12
    3 tane g300s eskitmiş birisi olarak kronik sağ tıklama problemi olduğundan önermiyorum.
  • 13-03-2022, 14:40:42
    #13
    yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun bende bilgisayarı ilk dizdiğimde almıştım halen kullanıyorum tek eksi yanı şu yandaki yerler biraz toz tutuyor
    mouse çok güzel ama benim mousepadler eskidi galiba ondan takılıyor sürekli mousepad olarak ne kullanıyorsunuz ?
  • 13-03-2022, 18:37:57
    #14
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mouse çok güzel ama benim mousepadler eskidi galiba ondan takılıyor sürekli mousepad olarak ne kullanıyorsunuz ?
    15 liraya aldığım bi mausepad vardı onu kullanıyorum
  • 05-05-2022, 17:18:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/acik-arttirma-il...pali-kutu.html @gorilofficial; 160 TL de hocam ilan
  • 05-05-2022, 21:11:16
    #16
    2016 dan beri kullanıyorum yenisini 1 sene önce aldım. 5 sene idare etti sol tuşun switchi bozuldu yoksa sorun yoktu. ne büyük ne küçük hafif yormuyor tavsiye ederim. yine bozulsa yıne aynısını alacağım mouse