yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun bende bilgisayarı ilk dizdiğimde almıştım halen kullanıyorum tek eksi yanı şu yandaki yerler biraz toz tutuyor
o kadar olacak artık ya bende bu şekil trust var o da toz tutuyor da arada temizliyorum