• 27-08-2021, 17:15:58
    #1
    Elimde 1adet 50/30 ve onaylı hesap vardır ikisi toplam 10tl iletişim için wp
    Hesap+kod:10tl
    Wp:5512675218
  • 27-08-2021, 17:26:59
    #2
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Fiyatın bir avantajı yok. 30/20 onaylı hesap alan adam 5 TL kupon +10 tl yemeksepetine ödüyor. 15 tl indirim.

    Siz 50/30 satıyorsunuz 20 yemek sepetine 12 tl size toplam 32 TL 18 TL indirim olmuş oluyor.

    2 adet onaylı 30/20 alırım 60 liralık sipariş verir 30 tl öder 30 tl cebime bırakırım. Hem 10 liralık fazla sipariş vermiş olur hem de sizden alacağım kupona göre 2 TL cebimde kalır. Yani sizden almak 12 TL zarara sokuyor şu hesapta

    Ayrıca forumda 30/20 Kupon Tanımlı + 50/30 İndirim (Tek Hesap 2 İndirim) Telefon Onaylı Hizmet 9 TL 'ye satan var.

    Kolay gelsin. 7 liraya verirseniz pm atarsınız.
  • 27-08-2021, 17:29:50
    #3
    Hocam fiyatı 10tl indirim kâr 20tl oldu ama yine karar sizin saygı duyuyorum
  • 27-08-2021, 18:44:02
    #4
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatın bir avantajı yok. 30/20 onaylı hesap alan adam 5 TL kupon +10 tl yemeksepetine ödüyor. 15 tl indirim.

    Siz 50/30 satıyorsunuz 20 yemek sepetine 12 tl size toplam 32 TL 18 TL indirim olmuş oluyor.

    2 adet onaylı 30/20 alırım 60 liralık sipariş verir 30 tl öder 30 tl cebime bırakırım. Hem 10 liralık fazla sipariş vermiş olur hem de sizden alacağım kupona göre 2 TL cebimde kalır. Yani sizden almak 12 TL zarara sokuyor şu hesapta

    Ayrıca forumda 30/20 Kupon Tanımlı + 50/30 İndirim (Tek Hesap 2 İndirim) Telefon Onaylı Hizmet 9 TL 'ye satan var.

    Kolay gelsin. 7 liraya verirseniz pm atarsınız.
    kral pazarlık işleri olacağı zaman sana yazabilir miyim
  • 27-08-2021, 18:48:09
    #5
    R10.NET'in Bence En İyisi
    alicskn147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kral pazarlık işleri olacağı zaman sana yazabilir miyim
    tabi hocam ama yerinize yapacağım pazarlık için komisyon alırım
  • 27-08-2021, 18:48:34
    #6
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi hocam ama yerinize yapacağım pazarlık için komisyon alırım
    hahahah ne anladım pazarlıktan
  • 27-08-2021, 21:06:43
    #7
    R10.NET'in Bence En İyisi
    alicskn147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahahah ne anladım pazarlıktan
    ben ne anlıycam hocam kazancım olmadan vakit harcamaktan