Fiyatın bir avantajı yok. 30/20 onaylı hesap alan adam 5 TL kupon +10 tl yemeksepetine ödüyor. 15 tl indirim.

Siz 50/30 satıyorsunuz 20 yemek sepetine 12 tl size toplam 32 TL 18 TL indirim olmuş oluyor.

2 adet onaylı 30/20 alırım 60 liralık sipariş verir 30 tl öder 30 tl cebime bırakırım. Hem 10 liralık fazla sipariş vermiş olur hem de sizden alacağım kupona göre 2 TL cebimde kalır. Yani sizden almak 12 TL zarara sokuyor şu hesapta

Ayrıca forumda 30/20 Kupon Tanımlı + 50/30 İndirim (Tek Hesap 2 İndirim) Telefon Onaylı Hizmet 9 TL 'ye satan var.

Kolay gelsin. 7 liraya verirseniz pm atarsınız.