• 05-12-2014, 20:31:24
    #1
    Bimeksten 1099TL Hediye çekim mevcut. Sadece Bimeks Mağazalarında geçerlidir. İnternet üzerinden geçersizdir. Aralık 2015 e kadar geçerli. 1000TL ye satıyorum. Fiyat Sondur, konu multi konudur. Ödeme Garanti veya Enpara. Sadece Ödeme yapan kişi adına gönderilir.
    Ulaşım; pm, skype/mail: emreunan@gmail.com
  • 05-12-2014, 20:36:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yani sadece 99 tl karimiz mi olacak?

    Daha uygun bir fiyat olursa dusunebilirdim, kolay gelsin.
  • 05-12-2014, 22:55:04
    #3
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani sadece 99 tl karimiz mi olacak?

    Daha uygun bir fiyat olursa dusunebilirdim, kolay gelsin.
    Sadece 99tl karınız olacak.
    Sadece 99tl zararım olacak.

    Donanimhaber e koyduğum gibi satılacaktır, r10 dan, bimeksten alışveriş yapacak biri olursa 99 lira avantajı olur.
  • 26-12-2014, 18:31:59
    #4
    Çekmece de bulunca hatırladım, Güncel...
  • 27-12-2014, 16:45:55
    #5
    JvJ
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, Birşey sorucam her üründe geçer mi birde, fatura ismi kim yazacak? yani sizin adınıza özel değil mi hediye çeki?
  • 27-12-2014, 17:02:25
    #6
    telefon vs. alacaklar kaçırmasın...hayırlı satışlar Emre Abi...
  • 27-12-2014, 18:21:22
    #7
    JvJ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Birşey sorucam her üründe geçer mi birde, fatura ismi kim yazacak? yani sizin adınıza özel değil mi hediye çeki?
    Merhabalar,
    Çekte ismim yazmıyor. Çeki veren şube kaybetmeyin, para yerine geçer, iptali yok, alan kullanır dedi. Sanmıyorum ki benim adıma olsun. Her üründe geçtiği söylendi.

    Yarın öğlen için donanımhaberden biri ayırmamı rica etti, yarın öğlen alırsa/almazsa da konuyu güncellerim.
  • 30-12-2014, 00:18:23
    #8
    Ayırtan telefonuna bakmıyor, ilan güncel.