yani sadece 99 tl karimiz mi olacak?
Daha uygun bir fiyat olursa dusunebilirdim, kolay gelsin.
Sadece 99tl karınız olacak.
Sadece 99tl zararım olacak.
Donanimhaber e koyduğum gibi satılacaktır, r10 dan, bimeksten alışveriş yapacak biri olursa 99 lira avantajı olur.