• 07-01-2014, 18:12:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Varsa pmden yolllayin fiyati ile

    HTC One cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 08-01-2014, 07:59:42
    #2
    Ayni sekilde bana da lazim arkadaslar yeni konu acmak istemedim kirlilik olmasin diye

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 08-01-2014, 08:21:54
    #3
    Üzgünüm sinema kodları tükendi.
  • 08-01-2014, 10:36:44
    #4
    elimde ikitane sinema kodu var ..
    isteyen pm atabilir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:36:44 -->-> Daha önceki mesaj 10:35:56 --

    PuLeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayni sekilde bana da lazim arkadaslar yeni konu acmak istemedim kirlilik olmasin diye

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    volkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzgünüm sinema kodları tükendi.
    onnumara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elimde ikitane sinema kodu var ..
    isteyen pm atabilir.
    elimde ikitane sinema kodu var ..
    isteyen pm atabilir.
  • 08-01-2014, 10:54:00
    #5
    onnumara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elimde ikitane sinema kodu var ..
    isteyen pm atabilir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:36:44 -->-> Daha önceki mesaj 10:35:56 --







    elimde ikitane sinema kodu var ..
    isteyen pm atabilir.
    Hocam süreleri geçmemişmiydi ? bunların
  • 08-01-2014, 10:57:06
    #6
    Son kullanma tarihleri 31 aralık değil miydi yanlış mı hatırlıyorum?
    Eğer varsa bende alabilirim.
  • 08-01-2014, 11:05:36
    #7
    volkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam süreleri geçmemişmiydi ? bunların
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son kullanma tarihleri 31 aralık değil miydi yanlış mı hatırlıyorum?
    Eğer varsa bende alabilirim.

    yok bunlar turktelekomdan kazandım indirim avcısı diye birşey vardı facebookta ordan kazandım son kullanım tarıhı 31.12.2014 yazıyor sms de
  • 08-01-2014, 11:22:50
    #8
    onnumara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok bunlar turktelekomdan kazandım indirim avcısı diye birşey vardı facebookta ordan kazandım son kullanım tarıhı 31.12.2014 yazıyor sms de
    Cinemaximum mu hocam?
    Kaça satıyosun?
  • 08-01-2014, 12:17:48
    #9
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cinemaximum mu hocam?
    Kaça satıyosun?
    Cinemaximum 5 liraya sattım