elimde ikitane sinema kodu var ..
isteyen pm atabilir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:36:44 -->-> Daha önceki mesaj 10:35:56 --
Ayni sekilde bana da lazim arkadaslar yeni konu acmak istemedim kirlilik olmasin diye
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Üzgünüm sinema kodları tükendi.
elimde ikitane sinema kodu var ..
isteyen pm atabilir.
elimde ikitane sinema kodu var ..
isteyen pm atabilir.