• 14-12-2013, 15:46:56
    #10
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dalga geçer gibi msjlar yazmayın şu konuya lütfen. kargosu zaten ücretsiz. site zaten 75 tl puan veriyor ee ben kar etmek isterken senin hesabına göre zararlı çıkıyorum. lütfen zamanımı almayın şöyle şeylerle bir akıllı siz değilsiniz.
    1- Kargo ücretsiz değil. 6 taksit olursa ücretsiz, senin için 6 taksitle de alabilirim, o zaman ücretsiz olur o ayrı mesele.
    2- Site 75 TL puan vermiyor. Worldcard için 75 TL Worldpuan veriyor. Worlcard'ın varsa zaten kendin al diye kampanyanın linkini de vermiştim, yukarıdaki mesajıma bakabilirsin. Worldcard'ın yoksa kartıma günler sonra yüklenecek ve kısa bir sürede kullanmak zorunda kalacağım 75 TL Worldpuan'ın 40 TL'sini sana peşinen vereceğim diyorum.
    3- 179 TL'ye kadar çek filan da kullanabilirsin ayrıca. Kullandığın çek kadar tutarı da bana ödemenden düşerim.

    İlla ki bir akıllı ben değilim. Ama meseleyi akıllı ve iyiniyetli olarak, sana da bana da kazandıracak şekilde düzgün biçimde anlatabildiğimi düşünüyorum.


    Ben burada 6 yıl 8 aydır bir Allah kulunu mağdur etmemiş, kazıklamamışım. Yıllarca milyarlarca dolandırılmış bir kişiyi dolandırmamışım. Üç kuruş için kimseyi akılsız yerine koyacak ahlâk yok bende, bunu böylece belleyesin. Bunu aklından geçirebiliyorsan kendi ahlâkını sorgulamalısın.

    Akıllı ve iyiniyetli biçimde anlaşılmasını umarım anlattıklarımın. Çocukça değil, olgunlukla...
  • 14-12-2013, 15:59:53
    #11
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Kargo ücretsiz değil. 6 taksit olursa ücretsiz, senin için 6 taksitle de alabilirim, o zaman ücretsiz olur o ayrı mesele.
    2- Site 75 TL puan vermiyor. Worldcard için 75 TL Worldpuan veriyor. Worlcard'ın varsa zaten kendin al diye kampanyanın linkini de vermiştim, yukarıdaki mesajıma bakabilirsin. Worldcard'ın yoksa kartıma günler sonra yüklenecek ve kısa bir sürede kullanmak zorunda kalacağım 75 TL Worldpuan'ın 40 TL'sini sana peşinen vereceğim diyorum.
    3- 179 TL'ye kadar çek filan da kullanabilirsin ayrıca. Kullandığın çek kadar tutarı da bana ödemenden düşerim.

    İlla ki bir akıllı ben değilim. Ama meseleyi akıllı ve iyiniyetli olarak, sana da bana da kazandıracak şekilde düzgün biçimde anlatabildiğimi düşünüyorum.


    Ben burada 6 yıl 8 aydır bir Allah kulunu mağdur etmemiş, kazıklamamışım. Yıllarca milyarlarca dolandırılmış bir kişiyi dolandırmamışım. Üç kuruş için kimseyi akılsız yerine koyacak ahlâk yok bende, bunu böylece belleyesin. Bunu aklından geçirebiliyorsan kendi ahlâkını sorgulamalısın.

    Akıllı ve iyiniyetli biçimde anlaşılmasını umarım anlattıklarımın. Çocukça değil, olgunlukla...
    tekliflere açık değilim. konu sadece çek alımı içindir. olay bu kadar basit. alttaki yazdıgımda bu posta eklendi orda söylediklerimi de üstüne alma sonra

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:59:53 -->-> Daha önceki mesaj 15:56:02 --

    konu yanlış anlaşılmış. sürekli yanlış şeyler yazılıyor ya da pm atılıyor. ben bunu 500 e alırım ben bunu 520 ye alabilirim gibi pm ler var. benim üyelikten alırsan şöyle olur böyle olur diyenler var. arkadaşlar ben çek istiyorum. sadece çek. ÇEK . başka birşey değil. ona göre yazarsanız ya da hiç yazmazsanız daha mutlu olurum.
  • 14-12-2013, 16:00:36
    #12
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekliflere açık değilim. konu sadece çek alımı içindir. olay bu kadar basit.
    Bir daha bilmediğin konuda artniyetli davranıp ithamlarda bulunmazsın, ben de senin kişiliğinin farkında olur, bir daha da yardımcı olmak için konularına yazmam olur biter.




    Allah gönlüne göre versin hemşehrim. Hemşehri olduğumuz için hicap duyuyorum!
  • 14-12-2013, 16:03:15
    #13
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir daha bilmediğin konuda artniyetli davranıp ithamlarda bulunmazsın, ben de senin kişiliğinin farkında olur, bir daha da yardımcı olmak için konularına yazmam olur biter.




    Allah gönlüne göre versin hemşehrim. Hemşehri olduğumuz için hicap duyuyorum!
    burası kupon satışları bölümünde açılmış bir konu. senin yazdıklarının hiç birinin kuponla alakası yok. kimsenin gereksiz nazını çekmek zorunda değiliz.