clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam dalga geçer gibi msjlar yazmayın şu konuya lütfen. kargosu zaten ücretsiz. site zaten 75 tl puan veriyor ee ben kar etmek isterken senin hesabına göre zararlı çıkıyorum. lütfen zamanımı almayın şöyle şeylerle bir akıllı siz değilsiniz.
1- Kargo ücretsiz değil. 6 taksit olursa ücretsiz, senin için 6 taksitle de alabilirim, o zaman ücretsiz olur o ayrı mesele.
2- Site 75 TL puan vermiyor. Worldcard için 75 TL Worldpuan veriyor. Worlcard'ın varsa zaten kendin al diye kampanyanın linkini de vermiştim, yukarıdaki mesajıma bakabilirsin. Worldcard'ın yoksa kartıma günler sonra yüklenecek ve kısa bir sürede kullanmak zorunda kalacağım 75 TL Worldpuan'ın 40 TL'sini sana peşinen vereceğim diyorum.
3- 179 TL'ye kadar çek filan da kullanabilirsin ayrıca. Kullandığın çek kadar tutarı da bana ödemenden düşerim.

İlla ki bir akıllı ben değilim. Ama meseleyi akıllı ve iyiniyetli olarak, sana da bana da kazandıracak şekilde düzgün biçimde anlatabildiğimi düşünüyorum.


Ben burada 6 yıl 8 aydır bir Allah kulunu mağdur etmemiş, kazıklamamışım. Yıllarca milyarlarca dolandırılmış bir kişiyi dolandırmamışım. Üç kuruş için kimseyi akılsız yerine koyacak ahlâk yok bende, bunu böylece belleyesin. Bunu aklından geçirebiliyorsan kendi ahlâkını sorgulamalısın.

Akıllı ve iyiniyetli biçimde anlaşılmasını umarım anlattıklarımın. Çocukça değil, olgunlukla...