• 22-03-2026, 23:43:46
    #1
    14 adet vadeli işlem açık.
    Zarar 150bin dolara yakın. Tüm parasını kaybetmiş. Bir emekli abla.



    https://x.com/i/status/2035681781488222325
  • 22-03-2026, 23:48:07
    #2
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 adet vadeli işlem açık.
    Zarar 150bin dolara yakın. Tüm parasını kaybetmiş. Bir emekli abla.



    https://x.com/i/status/2035681781488222325

    Hersey tüm birikim hicbir yatırıma yatırılmaz kripto dahil.
    Ama savas zamanı eger 3ww cıkmazsa ki cok zor, Savaslar durgunlasınca veya bitince geri artmaya baslar crypto
    aynı rusya ukrayna savasında oldugu gibi

    Tabi allah yardım etsin gercekten zor.
  • 22-03-2026, 23:50:00
    #3
    emekli abla diyor, doğruysa eğer.

    ablacım teyzecim senin kripto neyine.
    başka diyeceğim söz yok.
  • 22-03-2026, 23:50:48
    #4
    Kripto gibi bir varlığa tüm yatırım asla yapılmamalı. Ben yapmıyorum artık kafam daha rahat. Hepsinin suyundan içtik ettik gereksiz geliyor artık. Toprak harici boş benim gözümde asla düşmeyecek tek şey.
  • 22-03-2026, 23:50:48
    #5
    Neleryokki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hersey tüm birikim hicbir yatırıma yatırılmaz kripto dahil.
    Alıntığim kısım için yazıyorum.
    İnsanın başına ne geliyorsa bilgisizlikten geliyor.
    Son 3 aydır öğrendiğim bilgileri görünce, Allahim geçmişte ben bu hataları neden yaptım diye kendimi çok hayifladim. Hep bilgisizlikten oluyor bunlar.
  • 22-03-2026, 23:56:08
    #6
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 adet vadeli işlem açık.
    Zarar 150bin dolara yakın. Tüm parasını kaybetmiş. Bir emekli abla.



    https://x.com/i/status/2035681781488222325

    Insanlar kriptoya takilmaktan beyinlerini eritmisler ve gercek resmi goremiyorlar.
    Bazen macro dusunmek dunyadaki gelismelere bakmak gerekiyor.
    Bir ara yanlis hatirlamiyorsam bir ilk bahardi BTC 100K miydi 105K miydi neydi. Herkes 300 400K gidecek diyordu.
    Sonra grafigi acip bakmistim genelde yaz aylarinda dusus yasaniyordu.
    Cok basit dusundum bu insanlar cok kar ederse bunu bozar yazin cagtir catir yer diyordum.
    Tabi bu da enflasyona neden olurdu. Ogun WIF gibi sitindirik coinler 4.5 dolardi en son simdi baktim 17 cent olmus
    Ben ozman short acip bir miktar para kazanmistim ve o zamandan bu zmana hep dusmus.

    Aslinda borsa altin gumus kripto guzel oyun araclari.
    Bugun bir arkadasin mesajini okudum altin gumusun dusmesi iyi birsey neden? Adam altini bozup ev alamaz ev fiyatlari duser.
    Yani aslinda bu araclar yeri geldiginde enflasyonu azaltmak icin bizi terste birakiyor.
    Koru korune hicbir seye guvenmemek lazim.

    Tabi macro tablo disinda konuyu acan arkadasind aha once soyledigi gibi iyi bir kasa sistemin olmasi lazim.
    Coinde olsun hisse senedinde olsun hep bir risk yonetimin olmali.
    Risk yonetimi yapamiyor musun en basiti sepet yap tek bir seye tum parani basma
    Kriptoya parami yatircaksin tum paranla girme kriptonun karsisinda ne var altin var, altin bulundur, saglik hisse senedi, enerji hisse senedi. tarimsal emtia vs. Sepek cok onemli.
    Bu sadeye az buyursun belki ama dolar bazinda dengeli buyursun ayda %5 dolar baazinda buyusen yeter zaten.

    Onun disinda sadece coindeysen kaldirac aciyorsa risk yonetimi onemli.
    Benim su ana kadar zamanda elde ettigim tecrube yatirim ihtiyacin olmayan parayla yapilir. Paran varsa kendini gelistir o isten para kazan, fazla paran varsada bir yatirim sepeti yap.
    Insanin tum hayatinin borsa faiz kripto olmasi da cok dogrui degil bence
  • 22-03-2026, 23:57:38
    #7
    Kusura bakmasın o ablada gram akıl yokmuş. 50-100 hadi 500 $ hadi ne isede 150k vadeli işlem açınca kendi kendini yakmış zaten.. İşleme girdiği mallar zaten apayrı saçmalık..
  • 23-03-2026, 00:14:49
    #8
    ucuz peynir fare kapanı
  • 23-03-2026, 00:19:02
    #9