• 03-09-2025, 01:53:06
    #1
    Kripto hakkında çok bilgim yok , Türk lirasında tutacağıma çöp tenekesinde tutup kaybetsem zoruma gitmez en azından. tl olarak kaybetmedim derim


    her ay ki maaşımı bu 6 coine bölüp sürekli atmayı düşünüyorum
    tavsiyelere açığım
  • 03-09-2025, 01:58:00
    #2
    Sol ve eth de ekle
  • 03-09-2025, 02:06:02
    #3
    Merhabalar, şahsi fikrimce sepet çok geniş parayı çok bölmüşsün
  • 03-09-2025, 02:27:17
    #4
    Merhabalar yatırım tavsiyesi olmamakla beraber böyle sepet işlemler yapmamanızı öneririm. Eger yapacaksanız Btc sol eth gibi kafa coinlerde olmanız daha iyi olabilir. Uzun vadede bu sepet sizi zarara zolacaktir büyük ihtimalle. Eğer risk yüksek daha yüksek kazançlar için Eth ve sol tabanlı tokenlar ile işlemler yapabilirsiniz. Bol kazançlar.
  • 03-09-2025, 03:28:40
    #5
    Sui, Ada, Ton, Ondo bunlar benim tercihlerim yatırım tavsiyesi değildir.
  • 03-09-2025, 05:45:44
    #6
    Youtube da Efloud winningcircle kendi ekibi ile böyle bi challenge yapıyor haftalık 10k$ olması lazım fikir vermesi açısından bakabilirsin