Konu
Yaptığım sepet nasıl sizce ? (kripto)
03-09-2025, 01:53:06
#1
DigitalTrade
Kripto hakkında çok bilgim yok , Türk lirasında tutacağıma çöp tenekesinde tutup kaybetsem zoruma gitmez en azından. tl olarak kaybetmedim derim
her ay ki maaşımı bu 6 coine bölüp sürekli atmayı düşünüyorum
tavsiyelere açığım