Kripto hakkında çok bilgim yok , Türk lirasında tutacağıma çöp tenekesinde tutup kaybetsem zoruma gitmez en azından. tl olarak kaybetmedim derim


her ay ki maaşımı bu 6 coine bölüp sürekli atmayı düşünüyorum
tavsiyelere açığım