aslında kaç günde sonra sonuçlandı merak ettiğim bu. Bunu da söylersen çok sevinirim
Benim ki boşverebileceğim bir mebla değil
reddit binance e araştırma yaparsan 30 gün bekletildiğini görürsün.
30. gün hesaptan çekim için 7 günlük süre tanımlaması yapılıyor.
benim 27. günde sanırım açılmıştı(istisnai durumlar olabiliyor.) Bitcoin borsası çöktüğü için olabilir.
Boş verdiğimiz meblağ değil. Hesabın tekrardan aktif edilmesiydi. Şimdi sadece soğuk cüzdan kullanıyoruz. (exodus)