arcahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reddit binance e araştırma yaparsan 30 gün bekletildiğini görürsün.

30. gün hesaptan çekim için 7 günlük süre tanımlaması yapılıyor.

benim 27. günde sanırım açılmıştı(istisnai durumlar olabiliyor.) Bitcoin borsası çöktüğü için olabilir.

Boş verdiğimiz meblağ değil. Hesabın tekrardan aktif edilmesiydi. Şimdi sadece soğuk cüzdan kullanıyoruz. (exodus)

Tamam dostum teşekkürler bilgi için