• 22-06-2025, 18:50:57
    #10
    Sorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben altını binance'dan alıyorum. alım satımda da neredeyse hiç makas yok. 500 bin TL lik altın alımında 400 TL kesinti yapıyor. Öneririm.

    Altına dayalı kripto adı: PAXG
    Bende de Tickmill isimli global forex hesabı var. Bir aydır Teknik Analiz öğreniyorum.
    Eğitimi tamamlayınca 1000 dolar ile denemeler yapacağım. Winrate başarı oranım iyi çıkarsa miktarı arttırırım.
    Size tavsiyem çalıştığınız borsayı Tradingview'e bağlayın. Daha seri işlem açarsınız.

  • 22-06-2025, 18:56:59
    #11
    Uzun vadede bir balondur kripto paralar
  • 22-06-2025, 19:03:12
    #12
    qMachineCEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun vadede bir balondur kripto paralar
    İzleyip beni alıntılayıp yorum yaparsanız sevinirim.


    https://www.youtube.com/watch?v=SCLT...IGJpdGNvaW4%3D
  • 22-06-2025, 19:19:50
    #13
    altlar patates oldu yeter artık
  • 22-06-2025, 19:22:01
    #14
    70k da stop alırlar. Düşüş sürecek.
  • 22-06-2025, 19:37:42
    #15
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzleyip beni alıntılayıp yorum yaparsanız sevinirim.


    https://www.youtube.com/watch?v=SCLT...IGJpdGNvaW4%3D
    Evet kısa vadede mantıklı ama uzun vadede(30-40 yıl) bi dünya savaşına bakar bütün kriptoların uçup gitmesi. Eksiğim varsa düzeltin hocam
  • 22-06-2025, 19:46:12
    #16
    qMachineCEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet kısa vadede mantıklı ama uzun vadede(30-40 yıl) bi dünya savaşına bakar bütün kriptoların uçup gitmesi. Eksiğim varsa düzeltin hocam
    Normal kağıt paralarda arz yok. Basabildikleri kadar basıyor devletler. Altcoinler değilde Bitcoin arzı sınırlı. Bu yüzden ilerde devletler Bitcoin tutabilirler.
  • 22-06-2025, 19:58:20
    #17
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O bir ara futures'tan delist olmuştu sonra tekrar geldi. Paxg konusunda kulağımız delik olsun.

    delist nedir delist olursa ne olur benim para da paxg’de
  • 22-06-2025, 20:08:04
    #18
    dreamworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    delist nedir delist olursa ne olur benim para da paxg’de
    Kripto felaketi = Delist demek (listelemeden çıkartılma) en iyimser ihtimalle aynı dakikada %50 fiyatın dip yönünde çakılması demek..kötümser senaryolarda bir gün içinde %90-99 arası fiyatın çakıldığı örnekler mevcut. Tabii delist süreci diğer borsalarda da devam ederse bir anda para sıfırlanabilir demektir buda..

    Not : Paxg için demiyorum genel olarak.