• 18-03-2025, 23:50:23
    #1
    Vadeli işlemlerde sadece 0.01 alıyor.
    Cekim ücreti yok. İstersenix 5$'lık etherium alıp gönderin, Sizden işlem ücreti gitmez.

    Limitler gayet iyi.
    Yeni üyelere özel 100+$ vadeli bonusu veriyorlar bunu kullanabilirsiniz.

    Kayıt linki: https://www.kcex.io/?inviteCode=21QSQZ

    Yakında kampanyalar duyurmaya çalışacağım 😊 istedigim gibi olursa linkimle girenlere etkinlikler gelebilir . Destek olabilirsiniz kayıt olup.
    Üstelik diğer borsalar gibi komisyonlar olmadığı icin kullanıcı dostu.
  • 18-03-2025, 23:56:16
    #2
    Dikkat edin. Komisyondan kazanırım derken borsadaki tüm paranız buhar olmasın.
  • 18-03-2025, 23:58:17
    #3
    tether usdt, tron ve lunc transfer ücretleri hakkında bilgi alabilirmiyim
    uygunsa refinden üye olacağım globaline
  • 19-03-2025, 00:01:07
    #4
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat edin. Komisyondan kazanırım derken borsadaki tüm paranız buhar olmasın.
    Binance gibi hocam borsa.
    dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tether usdt, tron ve lunc transfer ücretleri hakkında bilgi alabilirmiyim
    uygunsa refinden üye olacağım globaline
    0 işlem ücreti hocam cekimler icin spotta da 0.



    Ama lunc yok sanırım henüz