Vadeli işlemlerde sadece 0.01 alıyor.
Cekim ücreti yok. İstersenix 5$'lık etherium alıp gönderin, Sizden işlem ücreti gitmez.

Limitler gayet iyi.
Yeni üyelere özel 100+$ vadeli bonusu veriyorlar bunu kullanabilirsiniz.

Kayıt linki: https://www.kcex.io/?inviteCode=21QSQZ

Yakında kampanyalar duyurmaya çalışacağım 😊 istedigim gibi olursa linkimle girenlere etkinlikler gelebilir . Destek olabilirsiniz kayıt olup.
Üstelik diğer borsalar gibi komisyonlar olmadığı icin kullanıcı dostu.