• 31-10-2024, 00:34:38
    #1
    Arkadaşlar herkes burada airdroplardan para kazanma peşinde fakat en büyük sıkıntı farklı ağlarda kazanılan airdropların çekilebilmesi için fee denilen ağ ücretinin cüzdanlarda olması.
    Grass airdrop aldım 50 dolar yapıyor şuan fakat 2 dolarlık solana yüzünden claim edemiyorum mesela. Borsadan cüzdana çekim için alt limitler var.
    Moon airdrobumda aynı şekilde 6 dolar ederi var ama eth ağında fee 5 dolar
    Airdropların doğrudan cüzdana yapılması gerekiyorken sırf ağları kullandırıp etkileşim için saçma sapan işler yapılıyor.

    2 dolarlık sol atana claim sonrası hemen geri dönerim biri yardımcı olsun


    Sol adres:
    2doSzazVLNEuxGLnDuV494RpgL3kgGEfMKi13VvSNCC9
  • 31-10-2024, 00:38:10
    #2
    Bu yazdıklarınız ne oluyor ?

    Edit :
    Hmm AirDrop, Apple cihazları arası dosya aktarımı için kullanılıyormuş.
    Ama buradaki durumu anlamadım.
  • 07-11-2024, 11:21:43
    #3
    ergun818 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar herkes burada airdroplardan para kazanma peşinde fakat en büyük sıkıntı farklı ağlarda kazanılan airdropların çekilebilmesi için fee denilen ağ ücretinin cüzdanlarda olması.
    Grass airdrop aldım 50 dolar yapıyor şuan fakat 2 dolarlık solana yüzünden claim edemiyorum mesela. Borsadan cüzdana çekim için alt limitler var.
    Moon airdrobumda aynı şekilde 6 dolar ederi var ama eth ağında fee 5 dolar
    Airdropların doğrudan cüzdana yapılması gerekiyorken sırf ağları kullandırıp etkileşim için saçma sapan işler yapılıyor.

    2 dolarlık sol atana claim sonrası hemen geri dönerim biri yardımcı olsun


    Sol adres:
    2doSzazVLNEuxGLnDuV494RpgL3kgGEfMKi13VvSNCC9
    knk aynı sorun bendede var banada atma sansın varmı sana atım gerı
  • 07-11-2024, 11:26:32
    #4
    cevhergo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    knk aynı sorun bendede var banada atma sansın varmı sana atım gerı
    ben bulamadım ki dostum sana atayım duruyor halen claim edemedim
  • 07-11-2024, 17:18:31
    #5
    Projeler son dönemde özellikle claim işlemlerinde fee yüksek ayarlıyor veya yüksek fee gerektiren ağları kullanıyor. Çünkü bu kesintiler üzerinden kendileri de pay alıyorlar. Hamster örneğini verecek olursak, 50 milyon kullanıcının tamamının sadece satış feesinden dahi 1 dolar kendilerine yansıtacak olsalar, tatmin edici bir rakama ulaşırlar.