Arkadaşlar herkes burada airdroplardan para kazanma peşinde fakat en büyük sıkıntı farklı ağlarda kazanılan airdropların çekilebilmesi için fee denilen ağ ücretinin cüzdanlarda olması.
Grass airdrop aldım 50 dolar yapıyor şuan fakat 2 dolarlık solana yüzünden claim edemiyorum mesela. Borsadan cüzdana çekim için alt limitler var.
Moon airdrobumda aynı şekilde 6 dolar ederi var ama eth ağında fee 5 dolar
Airdropların doğrudan cüzdana yapılması gerekiyorken sırf ağları kullandırıp etkileşim için saçma sapan işler yapılıyor.

2 dolarlık sol atana claim sonrası hemen geri dönerim biri yardımcı olsun


Sol adres:
2doSzazVLNEuxGLnDuV494RpgL3kgGEfMKi13VvSNCC9