Kripto'da Terste Kalan Var mı? Nedir Son Durumlar?
11
●412
- 05-07-2024, 08:39:10Valla ben bir hafta önce "s***** böyle işi" diyerek aniden 1K USD zararı kabul edip çıkış yaptım. Botta duruyordu al-sat. Bota bakıyorum 1ayda 800USD kar etmişim sözde. Binance giriyorum 1ayda 1K zarar etmişim. Bota bir de kullanım parası veriyordum. Aldım faize koydum tüm parayı biraz beklesin faizde.. neyse iyiki çıkmışım yoksa daha çok zarar olacaktı
- 05-07-2024, 21:45:57o rallinin geleceğine inandığım için sabrettim.ama artık işin bku çıktı btc nin artması için herşeyin mükemmel olması lazım en ufak bir veri de tepetaklak oluyor.2021 de coinlerde hacim çok azdı kurumsallar yoktu.coin sayısı azdı.şimdi günde 1000 tane coin çıkıyor mega ralli vs hikaye fenomenler bile bu sefer fena terste kaldı.burdan 20 k gelse sence cake kaç olur ya da diğer altcoinler.A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle