Valla ben bir hafta önce "s***** böyle işi" diyerek aniden 1K USD zararı kabul edip çıkış yaptım. Botta duruyordu al-sat. Bota bakıyorum 1ayda 800USD kar etmişim sözde. Binance giriyorum 1ayda 1K zarar etmişim. Bota bir de kullanım parası veriyordum. Aldım faize koydum tüm parayı biraz beklesin faizde.. neyse iyiki çıkmışım yoksa daha çok zarar olacaktı