Dostum ralli öncesi son silkelenme. Zarardaysan asla satma. Zaten hedefler 2025'e kaldı. 2025'te şuanki çoğu altcoin en az 15 20x yapacak.
Ben 6 7 yıldır bekliyorum. Asla satmam bu silkelemede. 2021 de satmayarak fırsatı kaçırdım. 2025'te pür dikkatli olacağım.
o rallinin geleceğine inandığım için sabrettim.ama artık işin bku çıktı btc nin artması için herşeyin mükemmel olması lazım en ufak bir veri de tepetaklak oluyor.2021 de coinlerde hacim çok azdı kurumsallar yoktu.coin sayısı azdı.şimdi günde 1000 tane coin çıkıyor mega ralli vs hikaye fenomenler bile bu sefer fena terste kaldı.burdan 20 k gelse sence cake kaç olur ya da diğer altcoinler.