• 16-06-2024, 15:23:10
    #1
    Selamalar not coini nasıl çekebilirim acaba fee ücreti vs istiyor sanırım anlayamadım
  • 16-06-2024, 15:33:56
    #2
    ton uygulaması indirin ve 1 dolarlık ton coin alın sonra onu telegram cüzdanına yollayın bu şekilde notcoini ton cüzdana çekip oradan binance gibi platformlara çekebilirsiniz. işlem ücreti var o yüzden çekemiyorsunuz şuan.
  • 16-06-2024, 15:59:35
    #3
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ton uygulaması indirin ve 1 dolarlık ton coin alın sonra onu telegram cüzdanına yollayın bu şekilde notcoini ton cüzdana çekip oradan binance gibi platformlara çekebilirsiniz. işlem ücreti var o yüzden çekemiyorsunuz şuan.
    Ton uygulamasından kastınız Tonhub - Ton Wallet yazan mı acaba hocam?
  • 16-06-2024, 16:50:47
    #4
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ton uygulamasından kastınız Tonhub - Ton Wallet yazan mı acaba hocam?
    ben tonkeeper kullanıyorum hocam.
  • 16-06-2024, 16:52:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamalar not coini nasıl çekebilirim acaba fee ücreti vs istiyor sanırım anlayamadım
    30 dolar icin ne kadarlık Kasım yaptınız hocam