ton uygulaması indirin ve 1 dolarlık ton coin alın sonra onu telegram cüzdanına yollayın bu şekilde notcoini ton cüzdana çekip oradan binance gibi platformlara çekebilirsiniz. işlem ücreti var o yüzden çekemiyorsunuz şuan.
Ton uygulamasından kastınız Tonhub - Ton Wallet yazan mı acaba hocam?