• 13-06-2024, 12:55:11
    #1
    19 Mayıs 2024 tarihinden bu yana bir destek talebi çözümlenmedi.

    TON cüzdanından OKX borsasına bir miktar TON gönderdim fakat comment alanını doldurmadan elim gönder tuşuna bastı ve ödeme gitti. Ödeme OKX cüzdanına aktarıldı fakat comment eksik olduğu için borsa hesabıma yansımadı. Hemen destek talebi oluşturup durumu anlattım. Prosedüre göre yapılan ödemenin gönderen adrese iadesi yapılır. Tam 24 gündür bu iadeyi bekliyorum. Ve bugün itibariyle hala iadeyi alabilmiş değilim.

    Bu borsada olur da bir sorun yaşarsanız, müşteri hizmetlerinden alacağınız çözüm budur. bir ayı, belki de daha fazlasını göze alın. Bu borsayı tercih etmemeniz faydanıza olacaktır.
  • 13-06-2024, 12:57:32
    #2
    Aynı sorun bendede var hocam okx tr borsasına ton ağından yolladım commet yazılması lazimmis 1 haftadır bekliyorum hiç umudum yok ama bakalım
  • 13-06-2024, 12:59:44
    #3
    Buna benzer sebeple binince ye yanlış gönderim yaptık ama 2 senedir para gelecek hocam
  • 13-06-2024, 13:05:53
    #4
    Benimde tr hesabıma çekimim gelmedi saatlerce destek talepleri bakılmadı vs telegram gruplarında biraz çingenelik yapınca baktılar işi çözdüler
  • 13-06-2024, 13:17:01
    #5
    Hocam o kadar uyarıyor lar gönderiken dikat edin kontrol edin acele etmeyin