19 Mayıs 2024 tarihinden bu yana bir destek talebi çözümlenmedi.
TON cüzdanından OKX borsasına bir miktar TON gönderdim fakat comment alanını doldurmadan elim gönder tuşuna bastı ve ödeme gitti. Ödeme OKX cüzdanına aktarıldı fakat comment eksik olduğu için borsa hesabıma yansımadı. Hemen destek talebi oluşturup durumu anlattım. Prosedüre göre yapılan ödemenin gönderen adrese iadesi yapılır. Tam 24 gündür bu iadeyi bekliyorum. Ve bugün itibariyle hala iadeyi alabilmiş değilim.
Bu borsada olur da bir sorun yaşarsanız, müşteri hizmetlerinden alacağınız çözüm budur. bir ayı, belki de daha fazlasını göze alın. Bu borsayı tercih etmemeniz faydanıza olacaktır.