• 24-04-2024, 16:23:17
    #10
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    duruyor duruyor. etkinlik kısmında sadece onaylandı yazıyor işlem için ama hareket yok tabi. tahta zaten 1 saat önce durdu. gerçekten alan satan oldu mu diye düşünüyorum da bir cüzdanı takip ediyorum, o sattı mesela erkenden. ben ondan önce denedim satmayı satmadı. satarken kullandığı slippage değerini görebileceğimiz bir yer var mı hocam? merak ettim gerçekten ne kadarlık bir oran belirleyip yaptı işlemi. buna benzer çok işlemi var bu cüzdanın.
    Hocam cüzdanınızda daha farklı tokenler yoksa, risk içermiyorsa anydesk paylaşın birlikte bakalım kontratta yaptığınız işlem gözükmüyor çünkü
    Edit: tam olarak dediğim oldu ve katrilyon adet satış geldi. Tokeni boşalttılar

  • 24-04-2024, 16:26:32
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cüzdanınızda daha farklı tokenler yoksa, risk içermiyorsa anydesk paylaşın birlikte bakalım kontratta yaptığınız işlem gözükmüyor çünkü
    Edit: tam olarak dediğim oldu ve katrilyon adet satış geldi. Tokeni boşalttılar

    hocam şirketteyim şimdi de akşam müsait olursan bakalım olur mu evdeyken. zaten cüzdandaki eth leri çektim borsaya bu uniswap kısmı olanı da alacak gibi hissettirdi bana.
  • 24-04-2024, 16:28:47
    #12
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şirketteyim şimdi de akşam müsait olursan bakalım olur mu evdeyken. zaten cüzdandaki eth leri çektim borsaya bu uniswap kısmı olanı da alacak gibi hissettirdi bana.
    Swaplerde çok tokatçı olur hocam, kontratlar hilelidir uzak durmanızı tavsiye ederim. Geçmiş olsun
  • 24-04-2024, 23:53:02
    #13
    Başkaları satış yapabilir çünkü adam sözleşmeyi buna göre yani sadece belirli cüzdanların satış yapabileceği şekilde düzenlemiştir. Bir dolandırıcılık yöntemi.
    Siz alırsınız ama satamazsınız bunada balküpü denilir. Yükseldikçe yükselir ama satmaya gelince satılamaz.
    Eğer uniswap/pancakeswapta bir tokenin satışını yapamıyorsanız geçmiş olsun.
    Slippageyi arttığınızdada satılmıyorsa %100 dolandırıcılık tokeni hocam.

    Çok iyi düzen kuruyorlar. Zaten alan hesapların bir kaçını incelerseniz cüzdanda sadece para girişi alım-satım oluyor genelde.