Hocam cüzdanınızda daha farklı tokenler yoksa, risk içermiyorsa anydesk paylaşın birlikte bakalım kontratta yaptığınız işlem gözükmüyor çünkü
Edit: tam olarak dediğim oldu ve katrilyon adet satış geldi. Tokeni boşalttılar
hocam şirketteyim şimdi de akşam müsait olursan bakalım olur mu evdeyken. zaten cüzdandaki eth leri çektim borsaya

bu uniswap kısmı olanı da alacak gibi hissettirdi bana.