PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam şirketteyim şimdi de akşam müsait olursan bakalım olur mu evdeyken. zaten cüzdandaki eth leri çektim borsaya bu uniswap kısmı olanı da alacak gibi hissettirdi bana.
Swaplerde çok tokatçı olur hocam, kontratlar hilelidir uzak durmanızı tavsiye ederim. Geçmiş olsun