alisahbaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Token oluşturdum ama değeri yok
18
●1.228
- 28-03-2024, 09:18:53Bu durumu ancak şu şekilde çözebilirsiniz. İnsanlara dersiniz ki ben bir coin ürettim ve bunun adet fiyatı 0.99 cent eğer bana 10 dolar gönderirseniz sizin cüzdana 10 adet gönderirim. Ama burada da şöyle bir sıkıntı var bu coini alan kişi manuel almış olacak yani gidip bir yere satmaya çalıştığında o coinin fiyatı olmayacak. Merkezi borsa listelemesi olmasa da coinin bir merkeziyetsiz borsa da al-satının olması gerekiyor. Bunun içinde içeri sizin ( veya yatırımcılarınızın ) bir para eklemesi şartalisahbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2024, 09:21:28token işinde en az 10k dolar lazım ki tanıtın airdrop yapın mexc hotbit e falan filan girin
- 28-03-2024, 09:21:351- Ya kendiniz nakit aktarımı yapacaksınız.
2- Yada bir internet sayfası açıp bu coin yada token'in kuruluş amacını, neye hizmet ettiğini güzelce anlatacak resimlerde grafiklerle 6ay 1 sene 3 sene 5 sene gibi periyodlardaki planlarınızı ilgili zaman dilimlerinde gerekli hedefe ulaştığınızda neler yapacaksınız vs. vs gibi anlatacaksınız.
Bu periyodlarda ön gördüğünüz piyasa değeri hedefi nedir. yatırımcılara ne kadar kazandıracaksınız yada İlgili periyodlarda hedefler yakalandığında ne kadar kar payı yada token dağıtacaksınız, anlatacaksınız.
Ve insanların size neden yatırım yapması gerektiğini anlatıp ikna edeceksiniz ve size melek yatırımcı olacaklar
Tabi bağışı kafanıza göre kendi hesabınıza almayacaksınız bununda şartları var - 28-03-2024, 09:41:40Son fiyatını belirler doğru ama 1 dolar yapmak için 30 milyon dolar gerekmiyor yanlış biliyorsun o kadar basit bir formül yok örneğin şimdi ben 100 dolarlık 1.01 den alım limiti koydum başkası da sattı bana noldu şimdi 1.01*3000000=3030000 marketcap oldu 200 dolarlık hacimle 30 bin dolarlık marketcap oldu bu kadar basit olsa blockrock otc ile madencilerden btc almazdı borsa alsa 1 btc şimdiye 100bin dolar olmuştu bileonurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2024, 09:49:50Hocam orta da alım-satım yok. Sadece cüzdanda 30milyon adet coin var ve bunun fiyatının 1 dolar olması isteniyor. Dediğiniz senaryo da alıcı satıcı var 100 dolarlık 1.01 den alım limiti koydum diyorsunuz 100 dolara 30milyonluk coinin sizce kaç adedini alırsınız ?mceylan35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyelim ki ben satıcıyım siz benden tanesi 1.01 den 100 adet coin istediniz, geriye benim elimde kalan 29.999.900 adet coinin fiyatı sizin mantığa göre 0.99 cent oluyor. Bu durum sizce mantıklı mı ? - 28-03-2024, 09:57:43Baskası da sattı diyosun. Henuz baskasinda o coin yok. Ilk degerlemeyi olusturanin kendisi yapması sartmceylan35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2024, 11:59:5920-30 bin dolar likidite koyarsın gerisini botlar halledererkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm shit coinler solana ağında çıkartılıyor komisyon ücreti çok düşük 1 tane bot yazıyorlar birden fazla hesap açıp 100 bin dolar parayla birbirine alıp satıyorlar milyon dolar hacim yapıyorlar istediği kadar fiyatla oynuyorlar diğer yatırımcılar fark edince almaya başlıyorlar . diğer kullanıcılar almaya başlayınca botları maliyeti çıkınca artık malı boşaltıp piyasadan çıkıyorlar sonra farklı coin çıkartıyorlar 30 milyon doların varsa o coini 300milyon marketcap ulaşır