• 28-03-2024, 09:15:47
    #10
    alisahbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Flash usdt flash btc üretenler nasıl üretiyor milyar usdt görüntülerine sahip
    Hocam coin üretmenin hiçbir zorluğu ve bir numarası yok. Bugün neredeyse 2 tuşa basarak istediğiniz miktarda coin üretebilirsiniz. Coine değer katacak ya paranız olacak ya da size güvenen bir topluluğunuz.
  • 28-03-2024, 09:18:53
    #11
    alisahbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Al sat yok borsa listelenmesi yok copy usdt copy BTC şeklinde olacak buna çabaladım
    Bu durumu ancak şu şekilde çözebilirsiniz. İnsanlara dersiniz ki ben bir coin ürettim ve bunun adet fiyatı 0.99 cent eğer bana 10 dolar gönderirseniz sizin cüzdana 10 adet gönderirim. Ama burada da şöyle bir sıkıntı var bu coini alan kişi manuel almış olacak yani gidip bir yere satmaya çalıştığında o coinin fiyatı olmayacak. Merkezi borsa listelemesi olmasa da coinin bir merkeziyetsiz borsa da al-satının olması gerekiyor. Bunun içinde içeri sizin ( veya yatırımcılarınızın ) bir para eklemesi şart
  • 28-03-2024, 09:21:28
    #12
    token işinde en az 10k dolar lazım ki tanıtın airdrop yapın mexc hotbit e falan filan girin
  • 28-03-2024, 09:21:35
    #13
    1- Ya kendiniz nakit aktarımı yapacaksınız.
    2- Yada bir internet sayfası açıp bu coin yada token'in kuruluş amacını, neye hizmet ettiğini güzelce anlatacak resimlerde grafiklerle 6ay 1 sene 3 sene 5 sene gibi periyodlardaki planlarınızı ilgili zaman dilimlerinde gerekli hedefe ulaştığınızda neler yapacaksınız vs. vs gibi anlatacaksınız.
    Bu periyodlarda ön gördüğünüz piyasa değeri hedefi nedir. yatırımcılara ne kadar kazandıracaksınız yada İlgili periyodlarda hedefler yakalandığında ne kadar kar payı yada token dağıtacaksınız, anlatacaksınız.
    Ve insanların size neden yatırım yapması gerektiğini anlatıp ikna edeceksiniz ve size melek yatırımcı olacaklar

    Tabi bağışı kafanıza göre kendi hesabınıza almayacaksınız bununda şartları var
  • 28-03-2024, 09:41:40
    #14
    onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam coinin fiyatını mcap belirler. Hocam 30milyon adet coin üretmiş ve 1 adet coinin fiyatının 0.99 dolar olmasını istiyor. Eğer içeri dediğiniz gibi 100 bin dolar koyarsa coinin fiyatı 0,0033333333333333 dolar olur. Tabi basit bir hesap burada birçok detay var coinin kaçını likidite olarak ekleyecek kaçını al-sat a açacak ...vsvs
    Son fiyatını belirler doğru ama 1 dolar yapmak için 30 milyon dolar gerekmiyor yanlış biliyorsun o kadar basit bir formül yok örneğin şimdi ben 100 dolarlık 1.01 den alım limiti koydum başkası da sattı bana noldu şimdi 1.01*3000000=3030000 marketcap oldu 200 dolarlık hacimle 30 bin dolarlık marketcap oldu bu kadar basit olsa blockrock otc ile madencilerden btc almazdı borsa alsa 1 btc şimdiye 100bin dolar olmuştu bile
  • 28-03-2024, 09:49:50
    #15
    mceylan35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son fiyatını belirler doğru ama 1 dolar yapmak için 30 milyon dolar gerekmiyor yanlış biliyorsun o kadar basit bir formül yok örneğin şimdi ben 100 dolarlık 1.01 den alım limiti koydum başkası da sattı bana noldu şimdi 1.01*3000000=3030000 marketcap oldu 200 dolarlık hacimle 30 bin dolarlık marketcap oldu bu kadar basit olsa blockrock otc ile madencilerden btc almazdı borsa alsa 1 btc şimdiye 100bin dolar olmuştu bile
    Hocam orta da alım-satım yok. Sadece cüzdanda 30milyon adet coin var ve bunun fiyatının 1 dolar olması isteniyor. Dediğiniz senaryo da alıcı satıcı var 100 dolarlık 1.01 den alım limiti koydum diyorsunuz 100 dolara 30milyonluk coinin sizce kaç adedini alırsınız ?

    Diyelim ki ben satıcıyım siz benden tanesi 1.01 den 100 adet coin istediniz, geriye benim elimde kalan 29.999.900 adet coinin fiyatı sizin mantığa göre 0.99 cent oluyor. Bu durum sizce mantıklı mı ?
  • 28-03-2024, 09:57:43
    #16
    mceylan35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son fiyatını belirler doğru ama 1 dolar yapmak için 30 milyon dolar gerekmiyor yanlış biliyorsun o kadar basit bir formül yok örneğin şimdi ben 100 dolarlık 1.01 den alım limiti koydum başkası da sattı bana noldu şimdi 1.01*3000000=3030000 marketcap oldu 200 dolarlık hacimle 30 bin dolarlık marketcap oldu bu kadar basit olsa blockrock otc ile madencilerden btc almazdı borsa alsa 1 btc şimdiye 100bin dolar olmuştu bile
    Baskası da sattı diyosun. Henuz baskasinda o coin yok. Ilk degerlemeyi olusturanin kendisi yapması sart
  • 28-03-2024, 11:22:17
    #17
    Güncel
  • 28-03-2024, 11:59:59
    #18
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baskası da sattı diyosun. Henuz baskasinda o coin yok. Ilk degerlemeyi olusturanin kendisi yapması sart
    20-30 bin dolar likidite koyarsın gerisini botlar halleder
    Tüm shit coinler solana ağında çıkartılıyor komisyon ücreti çok düşük 1 tane bot yazıyorlar birden fazla hesap açıp 100 bin dolar parayla birbirine alıp satıyorlar milyon dolar hacim yapıyorlar istediği kadar fiyatla oynuyorlar diğer yatırımcılar fark edince almaya başlıyorlar . diğer kullanıcılar almaya başlayınca botları maliyeti çıkınca artık malı boşaltıp piyasadan çıkıyorlar sonra farklı coin çıkartıyorlar 30 milyon doların varsa o coini 300milyon marketcap ulaşır