Baskası da sattı diyosun. Henuz baskasinda o coin yok. Ilk degerlemeyi olusturanin kendisi yapması sart
20-30 bin dolar likidite koyarsın gerisini botlar halleder
Tüm shit coinler solana ağında çıkartılıyor komisyon ücreti çok düşük 1 tane bot yazıyorlar birden fazla hesap açıp 100 bin dolar parayla birbirine alıp satıyorlar milyon dolar hacim yapıyorlar istediği kadar fiyatla oynuyorlar diğer yatırımcılar fark edince almaya başlıyorlar . diğer kullanıcılar almaya başlayınca botları maliyeti çıkınca artık malı boşaltıp piyasadan çıkıyorlar sonra farklı coin çıkartıyorlar 30 milyon doların varsa o coini 300milyon marketcap ulaşır