Düşmezsen adam değilsin :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Düşmezsen adam değilsin :)
36
●
4.618
R10.net
Kripto Paralar
Kripto Paralar
Düşmezsen adam değilsin :)
1
2
3
4
5
24-12-2023, 23:28:40
#19
Misafir
Kazanırsak çorbalar benden dedim dostlar 17$ görünce bu mesaj atan tüm arkadaşlara yemekler önünde olacak
Umarım diyelim
dijitalartiz
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
25-12-2023, 00:25:07
#20
muslumozer
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kazanırsak çorbalar benden dedim dostlar 17$ görünce bu mesaj atan tüm arkadaşlara yemekler önünde olacak
Umarım diyelim
Haberi mi var hocam burdan 17 dolar nerdeyse %50 yapıyo
25-12-2023, 00:29:58
#21
Misafir
Çorbalar soğuk usta el atmıyor.. İlk defa 12'yi gördüm.
KING adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnsallah yükselir hocam. Takipteyim Çorbamı alırım
gulyaprak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dua zinciri oluşturuyorum hemen
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bugün çorbamız sizden ozaman
Mosby adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bol kazançlar, umarım yükselir hocam
KING adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her duaya bir çorba.
Dua edecek arkadaşını getir bir çorba daha kazan
Arkadaş kazanır çorbalar gelmezse bu iş Saadet Zincirine döner
Hakaco_01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bereketlensin
MahmutD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kaldıraçlı işlem yapıyormusunuz
CllCskn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sabah kelle paçamız senden hadi go go
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hadi hayırlısı bakalım
emreersahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bol kazançlar usta 🤗
kriptokulu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
14.8 TP1
20.00 TP2 seviyeleri, eğer kademeli satıcaksan bu noktalara emir koyabilirsin
YuzarifD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Akşam haberleri bu sefer para değil dua çaldı diye manşet atabilir
)
SniperMask adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alırım çorbamı :d
WMevi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çorbamizi bekliyoruz
is_gelistirme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kaşık börekse olur
selamlar . Bol kazanclar olsun.
escapist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benimki kelle paça olsun hocam lütfen
muslumozer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Haberi mi var hocam burdan 17 dolar nerdeyse %50 yapıyo
is_gelistirme
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
25-12-2023, 01:05:00
#22
royalenes
üf üf üf çok sıcak çorba
25-12-2023, 01:32:33
#23
Misafir
royalenes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
üf üf üf çok sıcak çorba
Öyle böyle değil çok sıcak
royalenes
ve
1 kişi
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
25-12-2023, 02:14:53
#24
anf690
nerede çorbamız ben çorba içmeye geldim....
25-12-2023, 02:24:39
#25
UfuX
Selamlar, borsa ve kripto işlerinden hiç anlamıyorum ama İnşallah adınıza kazançlı bir yatırım olur.
25-12-2023, 03:05:42
#26
aLKaDraZ
Düşmek iyidir, yoluna devam edebilmek için düşmeyi de bilmek, görmek gerekir.Düşeceksin ki kalkmayı öğrenesin.
25-12-2023, 03:09:50
#27
Misafir
UfuX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selamlar, borsa ve kripto işlerinden hiç anlamıyorum ama İnşallah adınıza kazançlı bir yatırım olur.
aLKaDraZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Düşmek iyidir, yoluna devam edebilmek için düşmeyi de bilmek, görmek gerekir.Düşeceksin ki kalkmayı öğrenesin.
Biz çok düştük ama bu kadar düşmedik. Yarın 2x olursa şampanya patlatacağım
Hatta size özel bir tatil hediye edeceğim. ACE/USDT Takip edebilirsiniz.
YTD.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler