Selamlar, borsa ve kripto işlerinden hiç anlamıyorum ama İnşallah adınıza kazançlı bir yatırım olur.
Düşmek iyidir, yoluna devam edebilmek için düşmeyi de bilmek, görmek gerekir.Düşeceksin ki kalkmayı öğrenesin.
Biz çok düştük ama bu kadar düşmedik. Yarın 2x olursa şampanya patlatacağım

Hatta size özel bir tatil hediye edeceğim. ACE/USDT Takip edebilirsiniz.
YTD.