• 09-11-2023, 20:51:32
    #1
    Eth dimdik dururken btc de yaşananlar ve peşine altcoinlerdeki deli gibi atılan iğnelerin sebebi neydi? Ne oldu yani durup dururken? Var mı fikri olan? Liq olan arkadaşlara da geçmiş olsun. Ben marj eklemekten bir hal oldum. Ucunda kaldı ama biraz daha oynarsa aşağı doğru ben de liq olacağım gibi.
  • 09-11-2023, 20:55:40
    #2
    Bugün ABD gündeminde İşsizlik Başvuruları verisi ve bir dizi Fed yetkilisinin konuşması ile birlikte TSİ 22.00’de Fed Başkanı Jerome Powell’ın konuşması bulunuyor.

    Bu olay sebebi galiba
  • 09-11-2023, 20:56:26
    #3
    Son Dakika: Filistinli göstericiler Blackrock’ın New York merkezini bastı.
    bu adamlar kriptoyu yükseltiyordu aynı sekilde düşürdüler bence
  • 09-11-2023, 20:59:28
    #4
    Bir gariplik yok bence normal bir düzeltme yapmış hep yükselecek değil ya
  • 09-11-2023, 21:01:15
    #5
    Manonofy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir gariplik yok bence normal bir düzeltme yapmış hep yükselecek değil ya
    Sizin takip ettiğiniz altcoinlerle ilgili olabilir tek mumla -%20 gören altlar var 0 mı olsunlar

    Teknik olarak düşüşe başlamadı henüz tamamen manipulasyon bir hareket 1 snde %20 mum atmak nedir
  • 09-11-2023, 21:03:03
    #6
    Manonofy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir gariplik yok bence normal bir düzeltme yapmış hep yükselecek değil ya
    Hocam bu düzeltme değildi ama bence. Arkadaşın dediği gibi hemen hemen altcoinlerin tamamında ciddi düşüşler oldu. Ayakta duran da iyi durdu ama orası ayrı. 400 küsür milyon dolar liq olmuş. Geçende de shorttan aynı oranda bir liq durumu vardı. Kısacık zamanda neredeyse 1 milyar dolar hiç oldu.