Manonofy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir gariplik yok bence normal bir düzeltme yapmış hep yükselecek değil ya
Sizin takip ettiğiniz altcoinlerle ilgili olabilir tek mumla -%20 gören altlar var 0 mı olsunlar

Teknik olarak düşüşe başlamadı henüz tamamen manipulasyon bir hareket 1 snde %20 mum atmak nedir