• 20-09-2023, 02:05:41
    #19
    Kripto icin su an spot alimlar biraz tehlikeli, tabii ki gunluk, haftalik trade yapmiyorsaniz. Yatirim mantigi ile su an spot islem pek tavsiye etmiyoruz. Fonlara yonelebilirsin, su an mac gibi fonlarin yillik oranda %110-120 gibi buyume oranlari mevcut. (ytd) -Not: BTC, ETH spot icin sozum gecerli degildir. (ytd)

    Paranizi guvende tutun, profesyonel trade yapmiyorsaniz su an icin spot sizin icin kumar olabilir.
  • 20-09-2023, 02:22:00
    #20
    CryptoAI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kripto icin su an spot alimlar biraz tehlikeli, tabii ki gunluk, haftalik trade yapmiyorsaniz. Yatirim mantigi ile su an spot islem pek tavsiye etmiyoruz. Fonlara yonelebilirsin, su an mac gibi fonlarin yillik oranda %110-120 gibi buyume oranlari mevcut. (ytd) -Not: BTC, ETH spot icin sozum gecerli degildir. (ytd)

    Paranizi guvende tutun, profesyonel trade yapmiyorsaniz su an icin spot sizin icin kumar olabilir.
    Temmuz ayında kkm yatırmıştım. Ekimde kkm süresi bitiyor. Binance usdt olarak yatırıp 2024'teki halving öncesi yada halving sonrası gelen düşüşte değerlendireceğim.
    2017 boğasından sonra btc 3k 13k arası gidip gelmişti.
    SOnra 2020 halving oldu. Bir iki haftada 9 10kdan 3850'ye düştü.
    Tekrar böyle bir şelale dump bekliyorum.
    Altcoinler şuan yeterince düşmedi. Eth mesela 1400 dolar gördü. Ayı sezonunda 80 doları gördü. Bir hesaplayın kaç x düştüğünü.
    2020 halving öncesi 80 90 doları tekrar gördü ethereum.
    Ben balinaların yerinde olsam, Piyasaya yapıcının yerinde olsam daha doğrusu. Büyük fon yönetenlerinin yerinde olsam.
    Halving öncesi yada sonrası tekrar bir hançer olmasını beklerdim.
  • 20-09-2023, 12:13:41
    #21
    20 bin dolar düzeltmesi gelirse alım için çok iyi fırsat olacak. Oradaki gap hala duruyor.
  • 22-09-2023, 01:27:12
    #22
    Bu harika bir sistem olmuş hocam bravo. Hiç bu açıdan bakmamıştım, beynimizi açtığınız için teşekkür ederiz.

    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Riski bölsen olmaz mı dostum? Bu soruyu birkaç sene önce şu şekilde sorduğunu düşünelim. LUNA da zarardayım, x miktar daha param var onlarla da LUNA alsam nasıl olur? Veya garanticiyim, yüksek faiz veriyor diye tüm param UST de tutuyorum, x miktar daha var, onlarla da alsam mantıklı mı? O dönem mantıklı gelirdi muhtemelen. Neyse, şimdi ben olsam ne yaparım aşamasına geçip, o kadar param olsa yatırım tavsiyesi vermeden nasıl bir sepet yaparım onu söyleyeyim.

    Mexc borsasından 3 bin adet MX = 2,12 dolar x 3000 = 6,360 Dolar
    Bitget borsasından 4 bin adet BGB = 0,45 dolar x 4000 = 1,800 Dolar
    Gate borsasından bin adet GT = 3,85 dolar x 1000 = 3,850 Dolar
    Binance borsasından bin adet AXS = 4,55 dolar x 1000 = 4,550 Dolar

    Total 16,560 Dolar tutan bu yatırım ile Gate borsasında vip3 olup sıfırdan tüm ön satışlara güzel pay ile katılım hakkı sağladık, Bitget borsasından 4k bgb tutarak bu borsadaki tüm ön satış ve airdrop etkinliklerinden faydalandık, Mexc borsasında günlük Kickstarter etkinliklerinden faydalanmaya başladık ki günlük 5 dolar üzeri gibi miktarlar gelecektir, bu paralar ile yeniden mx alarak pay sayımızı arttırdık, artık günde 10 dolarlara çıkınca belirlediğimiz coinlere uzun vade alımlar için günlük bu getiriyi kullanabiliriz. Güzel miktar AXS alarak %25,9 stake getirisi ile sadece günde 3,25 dolar civarında ek gelirimiz oldu, artık sürekli gelen yeni AXS leri farklı bir coine aktarıp örneğin 3-5 günde bir Ethereum'a çevirip riski azaltabilir, yeni yatırımlar yapabiliriz. Veya sen Cake cisin, AXS stake getirileri ile her ay 100 Dolar değerince Cake desem? Hiç fena değil. Peki ATH seviyesi 165 dolar olan AXS oraya geri gelse? " 165,000 $ "

    Kaldı 26k dan 9440 dolar değil mi? Hemen TL ye çevirdik ve 254,880 TL yaptı, düz 255k TL diyelim. Hadi borsaya ;

    5 tane Temettü dağıtan ve bugün dipleri gören hisseden eşit paylar şeklinde yani 51k TL şeklinde seçtim.

    Tuprs = 367 Lot
    Bimas = 191 Lot
    Sise = 963 Lot
    Doas = 195 Lot
    İsyat = 7,300 Lot

    5 güzel şirket olan Tüpraş, Bim market, Şişecam, Doğuş Otomotiv ve İş Yatırım'a hissedar olduk mu? Olduk. Peki hisse değerleri yani şirketler değerlenecek ama ne verirdi veya ne verecek bu temettülerden? 6,77 TL x 367 = 2,484 TL hemen 11 gün sonra Tüpraş dan alırdık, geçtiğimiz Mart ayında da hisse değerinin %6,4 kadarını temettü olarak vermişti, gelecek Mart ayında da verecektir.

    Şişecam geçtiğimiz Haziran ayında ve genelde her yıl Haziran ayında hiç aksatmadan temettü öder, bu seferlik pay başına 0,617 TL net ödemişti. 963 pay x 0,617 TL = 594 TL evet az görünebilir ama şirket değerini neredeyse ikiye katladı o günden beri.

    Bim yılda 2 kere ödüyor genelde, 20 Aralık günü pay başına sadece 2,7 TL ödeyecek yani 191 x 2,7 = 515 TL evet yine az gibi görünebilir ama 2 ay önce bu hisse 160 liraydı, 2 aydan beri şimdi düştü, öldü, bitti, piyasa çöktü ve 268 TL ye anca inebildi.

    Doas yani Doğuş Otomotiv hissesine geçelim. Geçen ay pay başı 10,22 TL ödedi, yani 195 x 10,22 = 1,992 TL ve bazen yılda 2 kere ödeyebiliyor. Evet çerez parası değil mi? Değil. Hisse sadece son 3 yılda 8 Liradan 262 Liraya geldi, geçen hafta 285 TL idi bakınız onu saymıyorum yani neredeyse 33 kat artış göstermiş, bu süre içerisinde dolar mı altın mı 33 katına çıktı?

    Gelelim İSYAT hissesine. Mart ayında 35 kuruş dağıttı, 7300 adet olduğu için 7300 x 0,35 = 2,555 TL evet yine az gibi ama sadece son 1 yıl içinde hisse değeri tam 3 katına çıktı. Kısacası 51 bin lirayı şu dakika değil tam 1 yıl önce bu hisseye yatırmış olsaydınız hem Mart ayında 7,565 TL temettü almış olurdunuz, hem hisse değeriniz 153 bin lirayı geçmiş olurdu.

    Bu benim kendi mantığımdır, hiçbir şekilde yatırım tavsiyesi içermemektedir. Zaten oldukça kaba hesaplamadır, ben arada al sat yapıp yatırım fonlarına da girişirim. Miktar görece az olduğu için hesaplama bu şekilde, yoksa Starbucks hissesi almayı çok istiyorum ama adedi yani sbux hissesi neredeyse 97 dolar ve her 3 ayda bir az bir miktar temettü dağıtıyor, aklımda bunun gibi hisseler de mevcut ama 3-5 Lot pek iş görmez, aldın mı 300-500 adet alacaksın ki bir şeye benzesin. Sevdiğim bir Youtube kanalı DOAS hissesi üzerine sadece son 3 yılda güzel bir analiz yapmıştı. 3 sene önce 220 bin TL yatırsanız şu dakika hisse değeri 5 milyon 240 bin TL civarı olmuş olur, üzerine o zamandan beri 590 bin TL yani yatırdığınızın bile neredeyse 3 katı temettü ödemesi yapardı demişti. Düşünsenize 3 sene önce vw araç fiyatına şu an 6 milyon TL ye yakın paranız olurdu. 20 bin doas hissedi dile kolay, şimdi temettü dağıtmış olsa yine geçen seneki hisse oranından 485,000 TL civarında para yapar yıllık sadece kar payı bu, 5,240,000 TL değerinde hisseniz yine cebinizde.

    O yüzden sevgili dostum riskini böl, tüm paranı CAKE yaparsan LUNA gibi bir dalga vuruverir, tüm varlığını alıverir. Benim dediğim mantık ile BİM Marketler komple iflas etse bile diğer tüm yatırımlar Bim'in varlığını aratmaz mesela, gidene üzülmezsin böylece ama diğer türlü Cake ile oturur, Cake ile kalkarsın.


    Dipnot : Tam 3 sene önce 26k doların olsaymış ve o zamanın ortalama kuru 7,5 TL den bozdurup Doas alsaymışsın yaklaşık 25 bin Lot edermiş. Şu dakika 6,550,000 TL değerinde hisse ve yıllık 606,000 TL civarı temettü geliri demek oluyor bu. Üstelik 3 yıl içinde yaklaşık 737,000 TL de temettü almış olurdun, bu parayı hisseye geri yatırsan dolar milyoneri olmaya çok yaklaşmıştın. Benim merak ettiğim Cake ye yatırdığın para ile bu dediğimi yapsaydın şimdi ne kadar olmuştu acaba
  • 22-09-2023, 23:56:04
    #23
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Riski bölsen olmaz mı dostum? Bu soruyu birkaç sene önce şu şekilde sorduğunu düşünelim. LUNA da zarardayım, x miktar daha param var onlarla da LUNA alsam nasıl olur? Veya garanticiyim, yüksek faiz veriyor diye tüm param UST de tutuyorum, x miktar daha var, onlarla da alsam mantıklı mı? O dönem mantıklı gelirdi muhtemelen. Neyse, şimdi ben olsam ne yaparım aşamasına geçip, o kadar param olsa yatırım tavsiyesi vermeden nasıl bir sepet yaparım onu söyleyeyim.

    Mexc borsasından 3 bin adet MX = 2,12 dolar x 3000 = 6,360 Dolar
    Bitget borsasından 4 bin adet BGB = 0,45 dolar x 4000 = 1,800 Dolar
    Gate borsasından bin adet GT = 3,85 dolar x 1000 = 3,850 Dolar
    Binance borsasından bin adet AXS = 4,55 dolar x 1000 = 4,550 Dolar

    Total 16,560 Dolar tutan bu yatırım ile Gate borsasında vip3 olup sıfırdan tüm ön satışlara güzel pay ile katılım hakkı sağladık, Bitget borsasından 4k bgb tutarak bu borsadaki tüm ön satış ve airdrop etkinliklerinden faydalandık, Mexc borsasında günlük Kickstarter etkinliklerinden faydalanmaya başladık ki günlük 5 dolar üzeri gibi miktarlar gelecektir, bu paralar ile yeniden mx alarak pay sayımızı arttırdık, artık günde 10 dolarlara çıkınca belirlediğimiz coinlere uzun vade alımlar için günlük bu getiriyi kullanabiliriz. Güzel miktar AXS alarak %25,9 stake getirisi ile sadece günde 3,25 dolar civarında ek gelirimiz oldu, artık sürekli gelen yeni AXS leri farklı bir coine aktarıp örneğin 3-5 günde bir Ethereum'a çevirip riski azaltabilir, yeni yatırımlar yapabiliriz. Veya sen Cake cisin, AXS stake getirileri ile her ay 100 Dolar değerince Cake desem? Hiç fena değil. Peki ATH seviyesi 165 dolar olan AXS oraya geri gelse? " 165,000 $ "

    Kaldı 26k dan 9440 dolar değil mi? Hemen TL ye çevirdik ve 254,880 TL yaptı, düz 255k TL diyelim. Hadi borsaya ;

    5 tane Temettü dağıtan ve bugün dipleri gören hisseden eşit paylar şeklinde yani 51k TL şeklinde seçtim.

    Tuprs = 367 Lot
    Bimas = 191 Lot
    Sise = 963 Lot
    Doas = 195 Lot
    İsyat = 7,300 Lot

    5 güzel şirket olan Tüpraş, Bim market, Şişecam, Doğuş Otomotiv ve İş Yatırım'a hissedar olduk mu? Olduk. Peki hisse değerleri yani şirketler değerlenecek ama ne verirdi veya ne verecek bu temettülerden? 6,77 TL x 367 = 2,484 TL hemen 11 gün sonra Tüpraş dan alırdık, geçtiğimiz Mart ayında da hisse değerinin %6,4 kadarını temettü olarak vermişti, gelecek Mart ayında da verecektir.

    Şişecam geçtiğimiz Haziran ayında ve genelde her yıl Haziran ayında hiç aksatmadan temettü öder, bu seferlik pay başına 0,617 TL net ödemişti. 963 pay x 0,617 TL = 594 TL evet az görünebilir ama şirket değerini neredeyse ikiye katladı o günden beri.

    Bim yılda 2 kere ödüyor genelde, 20 Aralık günü pay başına sadece 2,7 TL ödeyecek yani 191 x 2,7 = 515 TL evet yine az gibi görünebilir ama 2 ay önce bu hisse 160 liraydı, 2 aydan beri şimdi düştü, öldü, bitti, piyasa çöktü ve 268 TL ye anca inebildi.

    Doas yani Doğuş Otomotiv hissesine geçelim. Geçen ay pay başı 10,22 TL ödedi, yani 195 x 10,22 = 1,992 TL ve bazen yılda 2 kere ödeyebiliyor. Evet çerez parası değil mi? Değil. Hisse sadece son 3 yılda 8 Liradan 262 Liraya geldi, geçen hafta 285 TL idi bakınız onu saymıyorum yani neredeyse 33 kat artış göstermiş, bu süre içerisinde dolar mı altın mı 33 katına çıktı?

    Gelelim İSYAT hissesine. Mart ayında 35 kuruş dağıttı, 7300 adet olduğu için 7300 x 0,35 = 2,555 TL evet yine az gibi ama sadece son 1 yıl içinde hisse değeri tam 3 katına çıktı. Kısacası 51 bin lirayı şu dakika değil tam 1 yıl önce bu hisseye yatırmış olsaydınız hem Mart ayında 7,565 TL temettü almış olurdunuz, hem hisse değeriniz 153 bin lirayı geçmiş olurdu.

    Bu benim kendi mantığımdır, hiçbir şekilde yatırım tavsiyesi içermemektedir. Zaten oldukça kaba hesaplamadır, ben arada al sat yapıp yatırım fonlarına da girişirim. Miktar görece az olduğu için hesaplama bu şekilde, yoksa Starbucks hissesi almayı çok istiyorum ama adedi yani sbux hissesi neredeyse 97 dolar ve her 3 ayda bir az bir miktar temettü dağıtıyor, aklımda bunun gibi hisseler de mevcut ama 3-5 Lot pek iş görmez, aldın mı 300-500 adet alacaksın ki bir şeye benzesin. Sevdiğim bir Youtube kanalı DOAS hissesi üzerine sadece son 3 yılda güzel bir analiz yapmıştı. 3 sene önce 220 bin TL yatırsanız şu dakika hisse değeri 5 milyon 240 bin TL civarı olmuş olur, üzerine o zamandan beri 590 bin TL yani yatırdığınızın bile neredeyse 3 katı temettü ödemesi yapardı demişti. Düşünsenize 3 sene önce vw araç fiyatına şu an 6 milyon TL ye yakın paranız olurdu. 20 bin doas hissedi dile kolay, şimdi temettü dağıtmış olsa yine geçen seneki hisse oranından 485,000 TL civarında para yapar yıllık sadece kar payı bu, 5,240,000 TL değerinde hisseniz yine cebinizde.

    O yüzden sevgili dostum riskini böl, tüm paranı CAKE yaparsan LUNA gibi bir dalga vuruverir, tüm varlığını alıverir. Benim dediğim mantık ile BİM Marketler komple iflas etse bile diğer tüm yatırımlar Bim'in varlığını aratmaz mesela, gidene üzülmezsin böylece ama diğer türlü Cake ile oturur, Cake ile kalkarsın.


    Dipnot : Tam 3 sene önce 26k doların olsaymış ve o zamanın ortalama kuru 7,5 TL den bozdurup Doas alsaymışsın yaklaşık 25 bin Lot edermiş. Şu dakika 6,550,000 TL değerinde hisse ve yıllık 606,000 TL civarı temettü geliri demek oluyor bu. Üstelik 3 yıl içinde yaklaşık 737,000 TL de temettü almış olurdun, bu parayı hisseye geri yatırsan dolar milyoneri olmaya çok yaklaşmıştın. Benim merak ettiğim Cake ye yatırdığın para ile bu dediğimi yapsaydın şimdi ne kadar olmuştu acaba
    eline emeğine sağlık
  • 23-09-2023, 00:41:06
    #24
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Riski bölsen olmaz mı dostum? Bu soruyu birkaç sene önce şu şekilde sorduğunu düşünelim. LUNA da zarardayım, x miktar daha param var onlarla da LUNA alsam nasıl olur? Veya garanticiyim, yüksek faiz veriyor diye tüm param UST de tutuyorum, x miktar daha var, onlarla da alsam mantıklı mı? O dönem mantıklı gelirdi muhtemelen. Neyse, şimdi ben olsam ne yaparım aşamasına geçip, o kadar param olsa yatırım tavsiyesi vermeden nasıl bir sepet yaparım onu söyleyeyim.

    Mexc borsasından 3 bin adet MX = 2,12 dolar x 3000 = 6,360 Dolar
    Bitget borsasından 4 bin adet BGB = 0,45 dolar x 4000 = 1,800 Dolar
    Gate borsasından bin adet GT = 3,85 dolar x 1000 = 3,850 Dolar
    Binance borsasından bin adet AXS = 4,55 dolar x 1000 = 4,550 Dolar

    Total 16,560 Dolar tutan bu yatırım ile Gate borsasında vip3 olup sıfırdan tüm ön satışlara güzel pay ile katılım hakkı sağladık, Bitget borsasından 4k bgb tutarak bu borsadaki tüm ön satış ve airdrop etkinliklerinden faydalandık, Mexc borsasında günlük Kickstarter etkinliklerinden faydalanmaya başladık ki günlük 5 dolar üzeri gibi miktarlar gelecektir, bu paralar ile yeniden mx alarak pay sayımızı arttırdık, artık günde 10 dolarlara çıkınca belirlediğimiz coinlere uzun vade alımlar için günlük bu getiriyi kullanabiliriz. Güzel miktar AXS alarak %25,9 stake getirisi ile sadece günde 3,25 dolar civarında ek gelirimiz oldu, artık sürekli gelen yeni AXS leri farklı bir coine aktarıp örneğin 3-5 günde bir Ethereum'a çevirip riski azaltabilir, yeni yatırımlar yapabiliriz. Veya sen Cake cisin, AXS stake getirileri ile her ay 100 Dolar değerince Cake desem? Hiç fena değil. Peki ATH seviyesi 165 dolar olan AXS oraya geri gelse? " 165,000 $ "

    Kaldı 26k dan 9440 dolar değil mi? Hemen TL ye çevirdik ve 254,880 TL yaptı, düz 255k TL diyelim. Hadi borsaya ;

    5 tane Temettü dağıtan ve bugün dipleri gören hisseden eşit paylar şeklinde yani 51k TL şeklinde seçtim.

    Tuprs = 367 Lot
    Bimas = 191 Lot
    Sise = 963 Lot
    Doas = 195 Lot
    İsyat = 7,300 Lot

    5 güzel şirket olan Tüpraş, Bim market, Şişecam, Doğuş Otomotiv ve İş Yatırım'a hissedar olduk mu? Olduk. Peki hisse değerleri yani şirketler değerlenecek ama ne verirdi veya ne verecek bu temettülerden? 6,77 TL x 367 = 2,484 TL hemen 11 gün sonra Tüpraş dan alırdık, geçtiğimiz Mart ayında da hisse değerinin %6,4 kadarını temettü olarak vermişti, gelecek Mart ayında da verecektir.

    Şişecam geçtiğimiz Haziran ayında ve genelde her yıl Haziran ayında hiç aksatmadan temettü öder, bu seferlik pay başına 0,617 TL net ödemişti. 963 pay x 0,617 TL = 594 TL evet az görünebilir ama şirket değerini neredeyse ikiye katladı o günden beri.

    Bim yılda 2 kere ödüyor genelde, 20 Aralık günü pay başına sadece 2,7 TL ödeyecek yani 191 x 2,7 = 515 TL evet yine az gibi görünebilir ama 2 ay önce bu hisse 160 liraydı, 2 aydan beri şimdi düştü, öldü, bitti, piyasa çöktü ve 268 TL ye anca inebildi.

    Doas yani Doğuş Otomotiv hissesine geçelim. Geçen ay pay başı 10,22 TL ödedi, yani 195 x 10,22 = 1,992 TL ve bazen yılda 2 kere ödeyebiliyor. Evet çerez parası değil mi? Değil. Hisse sadece son 3 yılda 8 Liradan 262 Liraya geldi, geçen hafta 285 TL idi bakınız onu saymıyorum yani neredeyse 33 kat artış göstermiş, bu süre içerisinde dolar mı altın mı 33 katına çıktı?

    Gelelim İSYAT hissesine. Mart ayında 35 kuruş dağıttı, 7300 adet olduğu için 7300 x 0,35 = 2,555 TL evet yine az gibi ama sadece son 1 yıl içinde hisse değeri tam 3 katına çıktı. Kısacası 51 bin lirayı şu dakika değil tam 1 yıl önce bu hisseye yatırmış olsaydınız hem Mart ayında 7,565 TL temettü almış olurdunuz, hem hisse değeriniz 153 bin lirayı geçmiş olurdu.

    Bu benim kendi mantığımdır, hiçbir şekilde yatırım tavsiyesi içermemektedir. Zaten oldukça kaba hesaplamadır, ben arada al sat yapıp yatırım fonlarına da girişirim. Miktar görece az olduğu için hesaplama bu şekilde, yoksa Starbucks hissesi almayı çok istiyorum ama adedi yani sbux hissesi neredeyse 97 dolar ve her 3 ayda bir az bir miktar temettü dağıtıyor, aklımda bunun gibi hisseler de mevcut ama 3-5 Lot pek iş görmez, aldın mı 300-500 adet alacaksın ki bir şeye benzesin. Sevdiğim bir Youtube kanalı DOAS hissesi üzerine sadece son 3 yılda güzel bir analiz yapmıştı. 3 sene önce 220 bin TL yatırsanız şu dakika hisse değeri 5 milyon 240 bin TL civarı olmuş olur, üzerine o zamandan beri 590 bin TL yani yatırdığınızın bile neredeyse 3 katı temettü ödemesi yapardı demişti. Düşünsenize 3 sene önce vw araç fiyatına şu an 6 milyon TL ye yakın paranız olurdu. 20 bin doas hissedi dile kolay, şimdi temettü dağıtmış olsa yine geçen seneki hisse oranından 485,000 TL civarında para yapar yıllık sadece kar payı bu, 5,240,000 TL değerinde hisseniz yine cebinizde.

    O yüzden sevgili dostum riskini böl, tüm paranı CAKE yaparsan LUNA gibi bir dalga vuruverir, tüm varlığını alıverir. Benim dediğim mantık ile BİM Marketler komple iflas etse bile diğer tüm yatırımlar Bim'in varlığını aratmaz mesela, gidene üzülmezsin böylece ama diğer türlü Cake ile oturur, Cake ile kalkarsın.


    Dipnot : Tam 3 sene önce 26k doların olsaymış ve o zamanın ortalama kuru 7,5 TL den bozdurup Doas alsaymışsın yaklaşık 25 bin Lot edermiş. Şu dakika 6,550,000 TL değerinde hisse ve yıllık 606,000 TL civarı temettü geliri demek oluyor bu. Üstelik 3 yıl içinde yaklaşık 737,000 TL de temettü almış olurdun, bu parayı hisseye geri yatırsan dolar milyoneri olmaya çok yaklaşmıştın. Benim merak ettiğim Cake ye yatırdığın para ile bu dediğimi yapsaydın şimdi ne kadar olmuştu acaba
    Hocam sanki yıllardır bu konunun açılmasını bekliyorcasına cevap vermişsin bravo Bir gün parayı bulursam mutlaka size danışacağım
  • 23-09-2023, 00:45:23
    #25
    Teksen_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sanki yıllardır bu konunun açılmasını bekliyorcasına cevap vermişsin bravo Bir gün parayı bulursam mutlaka size danışacağım
    Aman hocam yatırım tavsiyesi yasak başımıza iş almayalım, konuyu açan arkadaşı severim o yüzden başka bir pencere açmak istemiştim sadece Sepet mantığında birkaç döviz, altın ve gümüş gibi birkaç değerli metal, kripto, yabancı hisse senedi ve yerli hisse senedi olması gerektiğini düşünüyorum. Tüm varlık ile kripto alınırsa büyük bir risk doğmuş olur o yüzden riski bölmek en mantıklısıdır.
  • 23-09-2023, 00:49:44
    #26
    Yatırım tavsiyesi olmasın ama düşüncem şu şekilde: maaliyet düşürmeyi salla, o senin gibi bekleyenlerden öte çok parçalı al sat yapan kişiler için düşünülecek bir şey kötü bir taktik değil ama sen ralliye kadar bekleticeksin zaten başka coin eklesen daha güvenli olur. Şu noktada bu durgunlukta onu yaparsan paranı tek bir coine bağlamış olacaksın. Maliyet 6k hesapladıysan yuvarla 10k dolar say hayat cidden garip. Bunun dışında coin almanda bir sorun yok ama ihtiyaç fazlası parayla aldıkça, illa 2-3 yıla değerlenecek acelesi olmayana koymaz beklemek.
  • 23-09-2023, 01:05:31
    #27
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman hocam yatırım tavsiyesi yasak başımıza iş almayalım, konuyu açan arkadaşı severim o yüzden başka bir pencere açmak istemiştim sadece Sepet mantığında birkaç döviz, altın ve gümüş gibi birkaç değerli metal, kripto, yabancı hisse senedi ve yerli hisse senedi olması gerektiğini düşünüyorum. Tüm varlık ile kripto alınırsa büyük bir risk doğmuş olur o yüzden riski bölmek en mantıklısıdır.
    Çok isabetli yazdınız. Bende tekrardan teşekkür ederim analizleriniz için. Kriptoda anladığım kadarıyla halving sonrası gelen yükselişte önce Bitcoin yükseliyor. Sonra majör coinler, en sonunda minörler.
    Ben parayı usdt olarak borsaya atacağım. Sonra 2024 halving öncesi yada sonrası muhakkak bir düşüş gelecek.
    Ozaman başta bitcoinde tutarım. Sonra Altlara dağıtırım.
    2017 aralıkta ralli tepesi oldu. 2019'da 3200 dolarları gördü. Sonra 2020 halvingde pandemi etkisiyle mi bilinmez 3800 dolarları gördü.
    2024'te tekar pandemi gibi bir olay olur mu bilinmez. Ama muhakkak 20k - 15k arası bitcoin tekrar düşecektir.
    Ozaman Bitcoin alarak yeni nakit ile piyasaya dahil olurum.