CryptoAI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kripto icin su an spot alimlar biraz tehlikeli, tabii ki gunluk, haftalik trade yapmiyorsaniz. Yatirim mantigi ile su an spot islem pek tavsiye etmiyoruz. Fonlara yonelebilirsin, su an mac gibi fonlarin yillik oranda %110-120 gibi buyume oranlari mevcut. (ytd) -Not: BTC, ETH spot icin sozum gecerli degildir. (ytd)

Paranizi guvende tutun, profesyonel trade yapmiyorsaniz su an icin spot sizin icin kumar olabilir.
Temmuz ayında kkm yatırmıştım. Ekimde kkm süresi bitiyor. Binance usdt olarak yatırıp 2024'teki halving öncesi yada halving sonrası gelen düşüşte değerlendireceğim.
2017 boğasından sonra btc 3k 13k arası gidip gelmişti.
SOnra 2020 halving oldu. Bir iki haftada 9 10kdan 3850'ye düştü.
Tekrar böyle bir şelale dump bekliyorum.
Altcoinler şuan yeterince düşmedi. Eth mesela 1400 dolar gördü. Ayı sezonunda 80 doları gördü. Bir hesaplayın kaç x düştüğünü.
2020 halving öncesi 80 90 doları tekrar gördü ethereum.
Ben balinaların yerinde olsam, Piyasaya yapıcının yerinde olsam daha doğrusu. Büyük fon yönetenlerinin yerinde olsam.
Halving öncesi yada sonrası tekrar bir hançer olmasını beklerdim.