Yatırım tavsiyesi olmasın ama düşüncem şu şekilde: maaliyet düşürmeyi salla, o senin gibi bekleyenlerden öte çok parçalı al sat yapan kişiler için düşünülecek bir şey kötü bir taktik değil ama sen ralliye kadar bekleticeksin zaten başka coin eklesen daha güvenli olur. Şu noktada bu durgunlukta onu yaparsan paranı tek bir coine bağlamış olacaksın. Maliyet 6k hesapladıysan yuvarla 10k dolar say hayat cidden garip. Bunun dışında coin almanda bir sorun yok ama ihtiyaç fazlası parayla aldıkça, illa 2-3 yıla değerlenecek acelesi olmayana koymaz beklemek.