• 02-09-2023, 23:38:59
    #1
    Teşekkürler R10
  • 02-09-2023, 23:42:07
    #2
    Hangi coin bu
  • 02-09-2023, 23:42:30
    #3
    Bu yükseliş öncesi son düşüş hocam yakında uçuşa geçecek yatırım tavsiyesi değidlir.
    • lorxy
    lorxy bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-09-2023, 23:44:16
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi coin bu
    Hocamın önceki paylaşımlarından yola çıkıp, XMR diye bir tahmin yürütmek isterim ama o daha pahalıydı sanırım
  • 02-09-2023, 23:46:14
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi coin bu
    Sorma...
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yükseliş öncesi son düşüş hocam yakında uçuşa geçecek yatırım tavsiyesi değidlir.
    5*** tane vardı 6.2'den aldım 14.3$'de bozmadım. Ah kafam başladığımız yere geri geldik.

    hibrahim05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocamın önceki paylaşımlarından yola çıkıp, XMR diye bir tahmin yürütmek isterim ama o daha pahalıydı sanırım
    XMR Benim için bir ödeme aracı. CYBER bizi yaktı.
    • lorxy
    • Sedner
    lorxy ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 03-09-2023, 00:09:17
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yükseliş öncesi son düşüş hocam yakında uçuşa geçecek yatırım tavsiyesi değidlir.
    belki başka bir pandemi durumunda anca