Teşekkürler R10
Binancede Son durum - Ne Ölmesi Kardeşim
5
●716
- 02-09-2023, 23:44:16Hocamın önceki paylaşımlarından yola çıkıp, XMR diye bir tahmin yürütmek isterim ama o daha pahalıydı sanırımMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2023, 23:46:14Sorma...Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5*** tane vardı 6.2'den aldım 14.3$'de bozmadım. Ah kafam başladığımız yere geri geldik.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
XMR Benim için bir ödeme aracı. CYBER bizi yaktı.hibrahim05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-09-2023, 00:09:17belki başka bir pandemi durumunda ancaMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle