Sorma...
Bu yükseliş öncesi son düşüş hocam yakında uçuşa geçecek yatırım tavsiyesi değidlir.
5*** tane vardı 6.2'den aldım 14.3$'de bozmadım. Ah kafam başladığımız yere geri geldik.
Hocamın önceki paylaşımlarından yola çıkıp, XMR diye bir tahmin yürütmek isterim ama o daha pahalıydı sanırım
XMR Benim için bir ödeme aracı. CYBER bizi yaktı.